![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dames/Heren,
Even een reminder van de ECHT interessante Essen beurs: ![]() Hier is voor de meeste van ons toch wel het echt interessante spul te zien, waaronder vorig jaar bijvoorbeeld: ![]() In de voorgrond de Audi stand en erachter de VW stand.... Enjoy!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga er dit jaar voor het eerst heen is de bedoeling. Lijkt me super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zag de posters idd hangen op Essen in december en het leek me veel gaver dan die van december
![]() Weet alleen niet of ik tijd kan vrijmaken...
|
||||
|
||||
![]() hier ook. wordt dit jaar voor ons i.p.v. essen motorshow. ben erg benieuwd wordt de eerste keer.
grtz
|
||||
|
||||
![]() Ik ben zeker weer van de party,en wat je zegt,de enige serieuze beurs in Essen.
|
|
||||
|
||||
![]() als ik tijd heb ga ik er ook heen.
lijkt me een leuke beurs |
|
||||
|
||||
![]() Gaan er verder nog mensen uit "Het Hoge Noorden" naar Essen ???
Erwin G60 en ik zitten ook te overwegen om heen te gaan... Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Hmmm interessant...
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is zeker een zeer interresante beurs!
Ik ben dit jaar ook weer van plan om te gaan. Rene we bellen nog wel voor een afspraak ![]() Groeten Nick. |
|
||||
|
||||
![]() wir sind wieder dabei
|
|
||||
|
||||
![]() pfoe is me helaas net ff te snel, vrijdag andere auto halen en dan zondag meteen goed testen door daar heen te knappen.... dilemma dilemma.
Kunnen dan wel n hoop mensen mee in de nieuwe aanwinst ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben er ook voor het eerst waar kan ik bij zoiets het beste parkeren......
gr ferry
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aan de overkant van het complex er is echt ruimte zat als je daar komt, dus daar hoef je je al geen zorgen om te maken, je word wel ergens heen geleid, das altijd goed voor elkaar daaro.
|
||||
|
||||
![]() meteen donderdags kijken!
topshow altijd.. |
|
||||
|
||||
![]() Ben van de partij eerste keer essen lijkt me een superbeurs.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wanneer gaan jullie ???
|
||||
|
||||
![]() ik ga zondag 30 maart
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
30 maart ![]() BTW: Mijn pa heeft ook een Golf1 GTI gekocht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de 28ste ook aanwezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() weet iemand een goede overnachtings plaats in de buurt van essen? Het plan is om vrijdag 28mrt naar essen te gaan en zaterdag naar de nurburgring. Van vrijdag op zaterdag dus een overnachtingsplaats nodig, tips welkom.