![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie heeft of weet ergens nog een golf 2 GTI achterklep sticker. Op mijn G60 zit ie niet meer. Omdat de achterklep opnieuw is gespoten.
We weten allemaal vast wel hoe het eruit ziet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee, die is weer goedkoper dan 1 die ik net op MP had gevonden. Die is €39 ex verz kosten.
|
|
||||
|
||||
![]() kijk is op die duitse site..vw classics of zoiets
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar hun hebben verezendkosten van €15 euro ![]() ![]() Last edited by Domi : 27-01-2008 at 16:57. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lezen domi Rembourskosten zijn 15,- tot 10kg.(m.u.z.v. sierlijsten) Ook kan er voortijdig geld worden overgemaakt kosten 6,20 |
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog een adresje hiervoor?
Of is er iemand die ervaring heeft met de adressen die hierboven staan? Eén van de links doet het overigens niet meer, die van Chris om ze in Nederland te kunnen bestellen...
|
||||
|
||||
![]() Bij onze zuiderburen is er ook iemand die zowat alle buitenste stickers v/d Golf 2 kan leveren. Even zoeken op www.golfmk2.be op het forum.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gevonden! Dankje Pieter! http://forum.golfmk2.be/viewtopic.p...cker+achterklep Heb van Theo ook onderhand al PB over de stickers op de site van de wob-shop, dus ik ga even prijsvergelijken. ![]() Voor die van Theo: http://www.vw-wobshop.nl/pagina16.html
|
||||
|
||||
![]() De Belgen hebben ze dus voor zo'n 5 euro minder, maar daar komt natuurlijk de extra porto bij.
Voordeel is wel dat zij ook de gti-stickers voor op de zijkant hebben. De strepen voor op de deuren en het scherm. Vervelend is alleen dat ik een 5-deurs heb, en de sticker op de afbeelding voor een 3-deurs is. ![]() Edit: Theo kan me de stickers voor de zijkant ook leveren. Plus, ze zitten op rol, dus geen probleem met het aantal deuren. ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 31-01-2009 at 14:24. |