![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had weer een leuk transportje! Moest vorige week even naar Stuttgart een paar speelgoed auto's ophalen!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Idd heel leuk transportje !
|
||||
|
||||
![]() En welke heb je mee naar huis genomen?? :p
Maar hoe zit dat nou, worden die auto's geladen door anderen? Of mag je dat zelf doen??
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat de chauffeur dit zelf mag/moet doen. Die heeft verstand van zaken qua laden lijkt me
![]() Erg leuk speelgoed inderdaad! Mocht je er niet eentje mee naar huis nemen voor de moeite? ![]() /edit; Hoelang is deze combinatie eigenlijk? Ik zie net pas dat de aanhanger uitgeschoven is. Een bakwagen + aanhanger mogen langer dan 18mtr zijn toch? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
|||
|
|||
![]() Leuk spul!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, juist omdat het van dat leuke speelgoed is, vraag ik het even. ![]() Misschien dat bepaalde bedrijven een ander beleid voeren omdat het nogal kostbare stukjes zijn? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mwoa, ik kan het me voorstellen wat je bedoeld maar ik mag aannemen dat een transport bedrijf weet waar die mee bezig is. En mocht er iets gebeuren dan zijn ze daarvoor verzekerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Jettapower, Ja ik moet zelf de auto's laden. Dit is omdat ik gewoon weet hoe de auto's moeten staan. Anderen weten weer niet of hij nou vijf of tien cm verder moet staan of niet.
@ Gijs, ja we zijn verzekerd hiervoor... moet ook wel he? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk ik doe ook wel andere dingen als alleen maar transport.......
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een mooi ritje RJ.
Ik denk dat jij ook zo'n beetje de enige bent in NL met Xenon lampen op een R310 !!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh, je bent ook stunt piloot? ![]() Kan me voorstellen dat een ritje met 5 porsches vetter is dan een wrak bij een (dodelijk) ongeval ophalen...
|
||||
|
||||
![]() RJ: Dan maakt dat je werk alleen nog maar leuker, lijkt me! En natuurlijk weet jij zelf het beste hoe de wagen beladen moet worden. Zo laat ik ook niemand anders mijn schip laden, slopen kan ik zelf wel.
![]() Maar idd, elk vak heeft zijn leuke en trieste kanten, dat blijkt wel weer uit je andere voorbeeld....auw.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() JettaPower, ben je schipper dan? Of bedoel je met "schip" iets anders?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Yep, ik ben binnen-schipper.
![]() Dit is mijn vehikel. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel iets anders als die van mij! Weegt ook iets mee ja als mijn voertuig!
@ LRR, nou dat durf ik niet te zeggen of ik de enige ben met een R310 met Xenon. je ziet ze steeds meer rijden met xenon en ik durf niet te zeggen of daar ook een R310 bij zit! |
|
||||
|
||||
![]() Groot, klein, het is allemaal transploft!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weuw, dat is cool ![]() ![]() Het volksforum kan overal komen als het moet, per boot, vrachtwagen en/of vliegtuig (stijn) ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Zit ook een "sport-uitlaat" op (demper is 47 jaar oud en nu dus leeg geblazen), ze horen me kilometers verderop al aankomen. ![]() ![]() Vraag me niet naar de inhoud van de motor, dat beloopt vele liters (zuigers als biertonnen) maar het is wel een Direct ingespoten Turbo-diesel met watergekoelde IC en NUL elektronica (dat kenden ze 47 jaar geleden nog niet ![]() ![]() ![]() Footoowtje: Hier zie je een monteur met de machine bezig, Deutz-powerrr! ![]()
Last edited by JettaPowerrr : 04-02-2008 at 15:56. |
|
||||
|
||||
![]() 800 pk maar? ik dacht dat zo'n schip meer nodig had om vooruit te komen!
|