![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maandag is mijn oude daily de Jetta 1.6td opgehaald. Hij tuft in en rond den Haag, maar ik heb een golf 1.3 40 kw
![]() vw golf 1.3 40 kw kmstand 131xxxkm apk tot 29-03-2009 orginele staat. foto's zeggen meer dan woorden. bij inruil ![]() ![]() ![]() gisteravond nog even bezig geweest met de auto 8v onderspoiler,zwart rode achterlichten, gti stuur, ander zijraam en bijna alle stickers verwijderd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() plannen: #volgende week krijg ik mijn schroefset, dus dan gaat hij naar moeder aarde #sebrings eronder #ander interieur (GTI of corrado) #keer goed poetsen en onderhoudsbeurt #trekhaak demonteren
|
||||
|
||||
![]() Mooie bak,
als je de bumpers weg doet ooit... denk aan mij ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Knap golfke oane ook een 1.3
|
|
|||
|
|||
![]() moet ik de achterplaat op de kofferklep verwijderen of moet ik hem laten zitten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker laten zitten. Coole oldschool accesoire ![]()
|
||||
|
||||
![]() eraf, hoor je wel vaker dat mensen dingen laten zitten omdat het zeldzaam is oid..
ookal is iets superschaars, als het lelijk is zou ik het er gewoon afhalen .. simpel ![]() leuk ding verder
|
|||
|
|||
![]() nette mk2
dus toch weer een golf.
|
||||
|
||||
![]() Leuke Golf hoor, zeker als daily is het lekker zuinig rijden
![]() Zou de plaat op de achterklep lekker laten zitten, misstaat helemaal niet is mijn mening.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Of aan mij! ![]() Nette Golf hoor, goede kleur! Alleen dat ding op de klep zou ik er persoonlijk wel afhalen! |
|
||||
|
||||
![]() Die plaat vind ik nou juist zo'n leuk detail. Erophouden dus.
Is nu de witte Jetta weg?
|
||||
|
||||
![]() Ik zou die plaat eens heel voorzichtig proberen af te doen om te zien welke bende erachter zit. Mooi oppoetsen en behandelen, dan die plaat er terug op. Mocht je ze weg doen PB me dan maar.
|
||||
|
||||
![]() Hij rijdt fijn posthumus!! Valt me niks tegen zo'n 1300. Trekt best lekker door.
Vanavond even proberen of ie ook schuivend door de bocht kan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
inderdaad de witte is weg, na hij het waterlijn heeft gekust bij mij thuis ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zou ik wel even een helm opzetten want ik denk dat ie dan op zijn kant ligt in deze 4x4 modus
|
||||
|
||||
![]() voel me best op mn gemak in dat bakkie.... beetje holland fm uit een mono radiotje en cruisen met die handel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In het water gereden dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet dan al welk liedje er speelde ![]() ![]() Hier wil ik ook wel meer over weten.
|
|||
|
|||
![]() witte jetta heeft met de kont even in de sloop gelegen, ik was haastig moest snel nog even wat pakken en haasje rep er weer vandoor. maar dan kom ik weer buiten, ik denk verrek mijn auto is gejat, zie ik om mij heen ligt hij net met de kont in de sloot. vergeten de handrem erop te zetten, want ik had hem nog draaien. toen is hij gelukkig blijven hangen op walbeschoeiing
![]() daarom had ik hem ook niet hier op t forum te koop staan. ik heb het overigens wel verteld tegen de nieuwe eigenaar, om praatjes te voorkomen. dit was dus het verhaal van de witte jetta ![]()
|
||||
|
||||
![]() En daar zijn geen foto's van
![]()