![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi,
ik ben Willem Fennema, ben 18 jaar oud en woon in Sint Annaparochie ik rijd sinds 3weken terug in een audi 80 sc. voordat ik de audi had zat ik hier ook al veel op het forum te kijken. ik dacht meld me ook maar even aan omdat er in mijn audi hetzelfde blok licht als in de golf enz.. 14 dagen terrug een setje achterlichten opgehaald uit damwoude bij iemand van dit forum. de knippers mooi rood gemaakt en in de auto gehangen. heb vorige week een setje gotti velgen gehaald en ben aan de slag gegaan met het opknappen van de velgen. heb het gepolijste deel sinds gister avond klaar ![]() vandaag begonnen met het verven van de vlakken met een penceel. hier nog een paar foto's : ![]() ![]() ![]() ![]() 1 velg gepast ![]() ![]() van links naar rechts: gepolijst, opgeschuurd met scotsbride en na schoonmaken met alu cleaner ![]() ![]() polijst werk klaar ![]() ![]() groeten Willem
- Audi A4 B5 '96 - ex Audi 80 sc '84 - Zundapp ks 50 70cc 6 poorter '78 - Zundapp gts 50 super sport '75 ![]() Last edited by willem-pie : 05-02-2008 at 22:36. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum !
|
||||
|
||||
![]() Welkom!!
|
||||
|
||||
![]() wilkommen
|
|
||||
|
||||
![]() welkom en ook nog een mooie verzameling zundapp s zie ik!! FOTOS!!!!!
|
||||
|
||||
![]() He Willem jonge!
Ok al opt forum? Netsiese Audi! Groet'n fan Berend ut Ouwesyl |
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum.
|
|||
|
|||
![]() dankejwel,
@ biernd: wist niet eens dast dou hier ok op't forum sast :P @GOLFMK1 82: hier de foto's ![]() de ks 50, heb ik in de kleur van een fire and ice gespoten. hier was ie nog niet helemaal af. ![]() de gts 50, was mijn dagelijkse brommer groeten WIllem
|
|||
|
|||
![]() mooie velgen hoor staat hem mooi.
|
||||
|
||||
![]() om heel ff over een detail te beginnen, heeft er toevallig iemand een adresje waar ik zulk bloemenkransje in t wit / beige of donkergroen kan vinden??? Want zie enkel die felgekleurde telkens op foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom welkom
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom, leuk zo'n audi..maare omlaag met dat spul
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb zondag op de zeedijk ff foto's gemaakt met de ''nieuwe'' velgen eronder
![]() ![]() ![]() ![]() en hij moet idd omlaag, als ik weer geld bij elkaar heb dan denk ik dat ik hem 40/60 ga verlagen
|
||||
|
||||
![]() Nice ride!
![]() 2 deurtjes meer dan de mijne ![]() grtz, Fred
|
|||
|
|||
![]() danku
![]() auto is inmiddels veranderd, heeft nu een nieuw setje velgen en een onderlip ![]() ![]() Groeten Willem
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit !!
zakken zal hem goed doen ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() dankje,
hij is trouwens al 40/40 gezakt ![]() ik denk dat met de tijd er maar eens 60/60 onder moet ![]() maar hier in het dorp zijn ze gek op die kolere drempels dus denk dat ik het zo eerst maar laat Groeten Willem
|
||||
|
||||
![]() zo dan, die lip maakt erg veel veschil zeg.