![]() |
|
||||
|
||||
![]() De daily gaat er uit.
Wegens aankoop van 4 ringen. Tis een bijna helemaal standaard 1.6 jetta automaat uit 1987 In redelijk tot nette staat. KM stand is op het moment 207.000 boekjes zijn ingevuld tot 165.000 met een hele stapel rekeningen. Hij is niet per direct te koop want de APK verloopt, en die wil ik nog vernieuwen. Hij is Jade groen met chrome randjes op de bumpers. hier en daar wat krasjes en roest maar over het geheel behoorlijk strak. Linker voorscherm is ooit lelijk gerepareerd. evt. met nieuw ongespoten scherm erbij. (zonder meerprijs uiteraard) Interieur is een bekende van het forum, namelijk het Tropic interieur dat ik hier vandaan heb. verwacht geen show auto maar wel een relaxte cruiser die me nog niet heeft laten staan. Plat op z'n bek gooien en cruisen. (evt schroefset erbij in overleg) vraagprijs: 750,- EURO ![]() ![]() ![]() ![]() en een photoshop van hoe hij het leukst zou zijn naar mijn mening ![]() iemand die niet wil wachten op een nieuwe APK krijgt uiteraard een leuke korting.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 14-02-2008 at 22:37. |
|
||||
|
||||
![]() up, aangezien ik deze week geen tijd meer heb en volgende week op vakantie ben gaat de APK nog even duren.
als je geen APK hoeft kost hij deze week 600. Anders gaat na de vakantie alsnog APK erop
|
||||
|
||||
![]() doe eens een leuk bod.
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT
Aan een forumlid met grootse plannen. Dus ik denk dat we hem nog wel terugzien.