![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ze zitten eronder en ik ben zeer blij met het resultaat. Wat vinden jullie??
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik vind het heel mooi staan! wel hou ik persoonlijk meer van 8/9J maten..
hij staat wel lekker laag! |
|
||||
|
||||
![]() ziet er puik uit Sander, al vind ik het nu met die 5.5j et45(?) wel echt te smal ..
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, best smal.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt gaaf uit, maar inderdaad wel smal, zou er zowieso een spoorverbreder tussen doen.
|
||||
|
||||
![]() Nice !
|
|
|||
|
|||
![]() ziet er gaaf uit !
wanneer ga je hem verlagen ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() dat is wel heel erg dun zeg, maar wel ontzettend gaaf
|
|
||||
|
||||
![]() Dat staat super.
|
||||
|
||||
![]() cool
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat super vet!
Die Karwei zit trouwens vies dicht bij waar ik nu woon, keertje fotoshoot doen, Jetta mk1 + Jetta mk2? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is goed hoor gert-jan verder iedereen bedankt voor je reactie ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie doppen, voor de rest zou een spoorverbredertje niet misstaan denk ik...
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind zelf juist dat ze zover naar binnen vallen wel leuk. mijn opzet is geweest om ervoor te zorgen dat het allemaal niet teveel ging/gaat lijken op toen die nog van misha was. dus bredere en andere et waarde vielen al af, net zoals de doppen waar hij mee reed. ik wil de schroefset wel nog wat lager zetten want daar heb ik u nog niks aan gedaan, auto staat nog hetzelfde als met die votex'en.
|
||||
|
||||
![]() Dan is het zeker weten geslaagd. Jammer voor jou dat Misha hem voor jou had en hij toen als super was. Evenaren is nog te doen, overtreffen wordt lastig.
|
||||
|
||||
![]() lekker smal en laag! foto's waren mooier geweest als hij niet met de achterbanden op die hobbel had gestaan. nu vertekent de afstand dorpel-wegdek nog een beetje.
|
||||
|
||||
![]() Slaat de versmalde as look van de type1's (kefâhs) nu ook over naar de watergekoelden ??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() doppen zijn wel erg mooi trouwens!
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt super , hoeft om mij niet zo dik met al die j's .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moest eff snel voordat ik ging werken foto´s maken, as weekend hoop ik wat betere foto´s te hebben. thanx @jurjen het is ook niet mijn bedoeling om hem te evenaren of af te troeven. ik wil hem mijn stijl maken, je weet van te voren als je een bekende auto uit de scene koopt dat mensen gaan vergelijken, heb ook bewust toendertijd die velgen niet van hem overgenomen. voor dit seizoen vind ik hem goed gelukt, er komen nog wel wat kleine dingetjes aan maar globaal zal hij er zo uit blijven zien
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 14-02-2008 at 12:09. |