![]() |
|
||||
|
||||
![]() omdat ik mijn auto verkoop komt deze motor helaas niet meer bij in de golf. Vandaar dat dit allemaal weg doe.
G60 motor: - kop is los, omdat ik eigenlijk revisie wilde doen. - G-lader is er niet bij. - alle slangen zitten er ook bij - geen IC (want die moest ik nog kopen) - incl. computer en kabel boom - motor is verder compleet, alle kleine dingen zitten in bakjes Ook heb ik al een koppakking set erbij (omdat ik wilde reviseren) - koppakking - inlaat pakking - uitlaat pakking - klepsealtjes - carter pakking - kopbouten - nieuwe distributie snaar Al het bovengenoemde voor € 225,- G60 versnellingsbak: - bak is goed - kabel schakelmechanisme erbij met bijna nieuwe kabels (half jaar mee gereden) Bak en schakelmechanisme voor € 225,- Alles mag los weg, of alles in keer voor € 400,- Hier dan de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laat maar weten, en alles is op te halen in Woerden (NL) Grtz Tobias |
|
||||
|
||||
![]() upje
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je een PM gestuurd.
|
||||
|
||||
![]() Computer en kabelboom verkocht.
Aan de prijs van het blok valt dus te sleutelen ![]() Last edited by MKII freak : 21-02-2008 at 18:15. |
|
||||
|
||||
![]() € 275,- alles in een keer ophalen
|
|
||||
|
||||
![]() motor onder voorbehoud verkocht
dus alleen de bak en schakelmechanisme nog tekoop |
|
||||
|
||||
![]() hoi is het een schakelmechanisme met de 2 bolletjes?
en wat is de prijs er dan van? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga ik ff kijken, het is gewoon een kabel schakel mechanisme van een G60. Ik heb hier nog nooit mee gewerkt, dat wilde ik doen. |
|
||||
|
||||
![]() alles is verkocht dus het topic mag gesloten worden
![]() |