![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken hier opt forum en dacht nu laat ik me maar eens voorstellen. Ik ben dus marvin. kom uit sevenum ben 22. en ben trotse eigenaar van een mk1 diesel. en van een mk1 cabrio de dichte: 1.6D (over een paar dagen TD ![]() wachtend op nieuwe vernellingsbak bj: 81 kleur alpine weiss volledig uit elkaar gehaald, en alle rotte delen gelast. zelf gespoten met compressor (moet nog een keer overnieuw) de cabby: van origine een 1.8, volgens mij dx? momenteel zonder motor, maar er staat een g60 klaar voor. kleur zwart. bj 89 SUPER HARD verder ben ik nog bezig met het opknappen van een setje RM's (ex velgen van Dubweiser/willem) [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] ![]() [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] En dan eindelijk foto's van de diesel: Tadaaaaa [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/img]http://www.volksforum.com/albums/files/8/3/6/5/golf6.jpg[/img] Last edited by marving60 : 08-09-2008 at 16:23. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij ken ik jou.
Je had laatst toch een setje wielen van mij gekocht ![]() Nee maar ff zonder gein, de plannen voor beide wagens zijn ![]() Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit gaan zien Marvin. En als er nog nieuws is wel even melden hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die zal ik vast wel een keer tegen komen, sevenum en hegelsom ligge niet zo gek ver uit elkaar
![]() mvg Joris |
|
||||
|
||||
![]() The Marvinator is in da house.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() heej marvin.
ik zag ze laatst al voor de deur staan dat wordt wel wat waar ben je ergens bezig?? groeten ron |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, succes met je wagens!!
|
||||
|
||||
![]() @willem
Don't worry.... Ik houd je wel op de hoogte. @ron Ik ben met de cabrio in de garage van pap en mam bezig. en voor de diesel ben ik nu eventjes uitgeweken naar de overburen in de ouwe koeienstal :S en verder..... Ik heb vanmorge de td uit het paarse hok gehaald. Versnellingsbak er meteen afgehaald. er komt namelijk gewoon een stangen bak in de mk1 (wel een 5bak) komende week ga ik een 5bak en powersprint bij Bolku halen. welke bak kan ik het beste pakken? 4+e of 4+s? iig... bedankt voor jullie warme ontvangst ![]() Greetz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Marvin, zoek even de bakcodes op van die beide bakken. Dan zoek je ook nog de motorcode op van de TD, en kijk je op bijvoorbeeld www.doppelwobber.de welke bakcode bij welke motorcode past. Dan weet je dat je altijd de juiste hebt. ![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() welkom
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo... nu met plaatjes
![]()