![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Allemaal,
Aangezien ik in het najaar/winter mijn nieuwe MK1 GTI(Motorcode DX: 1.8 8v) van '83 uit elkaar wil trekken en beginnen met restauratie, wil ik me graag zo goed mogelijk voorbereiden. Hier hoort dan uiteraard ook een autohandboek of een werkplaatsboek bij. Ik heb al even gezocht op het forum en kom dan veel de Haynes manual tegen. Dus op zoek op internet. Kom ik de volgende boeken tegen: ![]() VW Golf and Jetta Restoration Manual ![]() Volkswagen Jetta 1979-1983 ![]() Volkswagen Golf, Jetta & Scirocco Mk 1 Petrol 1.5, 1.6 & 1.8 (74 - 84) up to A ![]() VW Rabbit, Golf, Jetta, Scirocco & Pick-up Haynes Repair Manual for 1975 thru 1992 Gasoline Engine Models Nou ben ik eigenlijk op zoek naar de meest uitgebreidde (ook kwa technische elektrische schema's e.d.) en degene die het beste bij mijn MK1 GTI past. Iemand ervaring met bovenstaande (of andere) boeken en die me kan adviseren welke het beste of meest toereikend is? Groetjes Hans |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een haynes, en een nederlandse vraagbaak er altijd bij. werkt erg goed samen!
haynes staat echt vol van technische info en stappenplan om je auto om te toveren tot een stapel schroefjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor karosseriewerkzaamheden moet je gewoon onderstaande hebben:
Quote:
van dat boek is er overigens sinds kort ook een uitgave in de duitse taal: ![]() Das Golf & Jetta Schrauberhandbuch is misschien makkelijker lezen... de rest van je voorgestelde boeken is meer voor het mechanische gedeelte.
|
||||
|
||||
![]() Bentley en Jetzt Helfe Ich Mir Selbst (duitstalig) zijn vollediger dan Haynes, maar als je voor Haynes gaat zou ik de 3e nemen
|
|
|||
|
|||
![]() nog maar weer even omhoog, aangezien ik nog niet voorzien ben.
Heb de keuze uit de volgende: Bentley Publishers - VW Rabbit, Scirocco & Jetta Service Manual 1980-1984 Haynes - Restoration Manual Golf & Jetta Autodata - Volkswagen Golf, Jetta & Scirocco Mk1 Owners Workshop Manual 1974 - 1984 Welke adviseren de kenners hier? gr Hans |
|
|||
|
|||
![]() Niemand?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nogal wat pdf bestandjes. Deze gebruik ik ook bij mijn mk1 GTI.
Ik kan je ze wel mailen. Stuur me maar een pm als je interesse hebt. En.....ze zijn gratis!!!