![]() |
|
||||
|
||||
![]() na een drukke periode ben ik aardig opgeschoten en heb weer iets meer forum tijd mijn garage is bijna klaar en de auto komt ook in de goede richting plaats deze week nog wel ff meer foto"s van auto en mijn sleutelhokje op achtergrond van de auto
![]()
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() Last edited by indewarre : 23-03-2008 at 17:33. |
|
||||
|
||||
![]() jij hebt even een 3dubbele garage neergezet? nice
|
||||
|
||||
![]() Ziet dr goed uit! altijd fijn om (overdekte) ruimte te hebben voor de hobby!
|
||||
|
||||
![]() yep en ook al een vier-kolomertje erin kan straks verder met mijn golfje 1 16v
en handig dat ik zelf alles kan
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() Last edited by indewarre : 23-03-2008 at 20:49. |
|
||||
|
||||
![]() lekker zo`n garage. Dat moet ik ook hebben. haha.
|
||||
|
||||
![]() Whahaha, k kan alles op de zaak gelukkig, maar dit is wel erg nice hoor !
![]()