![]() |
|
||||
|
||||
![]() hg
Skoda Superb 2022 ![]() Fiat 500C ![]() Harley Davidson Electra Glide 1987 ![]() Last edited by Emiel : 02-09-2008 at 12:25. |
|
||||
|
||||
![]() nee wilde ook net vragen wat de kleurcode was,... nog nooit gezien (lijkt wel een cabby kleurtje).. wel een gaaf ding
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik dacht zelf dat de kleur van een lupo kwam.
|
||||
|
||||
![]() Mooie combo die kleur en dunne bumpers. Stoere auto
![]() Wordt ie net zoals de auto in je avatar ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met 100 kmph van de weg geramd door een SUV een greppel in bedoel je?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is wel mijn grote voorbeeld, het is alleen wel zo dat de kleur die ik heb zich er niet zo voor leent en de auto verder een beetje te netjes is om een geloofwaardige rat te worden, maar ik ga mijn best doen... Binnenkort ga ik maar eens leuke stickers bestellen uit de USA en zoeken naar plattere karter (possible?? .... anyone???) grt.
Skoda Superb 2022 ![]() Fiat 500C ![]() Harley Davidson Electra Glide 1987 ![]() Last edited by Emiel : 02-04-2008 at 19:48. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit idd, alleen zonde dat ze de voorkant hebben overgeslagen. Maar dat kan zo verholpen toch!!
![]() Al meerdere plannen in gedachte?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vertel.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
miss op termijn maar een nieuwe frontplaat erin lassen.... maar voorlopig nog even niet hoor!
|
||||
|
||||
![]() staat een 8 pagina thread op vortex. hij had zn carter weer eens stuk en de auto stond op de vluchstrook hijzelf was naar een benzinestation gewandeld. toen hij terug kwam stond er allemaal politie, was een SUV achterop gevlogen en auto lag 10 meter lager in de bossen.
|
||||
|
||||
![]() ga je het kenteken nog laten omzetten naar blauwe platen met YA nummers, als hij van 76 is moet dat toch kunnen, maakt meteen een hele andere auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm... dat zou ik wel graag willen, hoe moet dat? is dat duur? datum eerste toelating is 13 Juli 1976 grtz
Skoda Superb 2022 ![]() Fiat 500C ![]() Harley Davidson Electra Glide 1987 ![]() Last edited by Emiel : 02-04-2008 at 07:11. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
IK geloof dat het in totaal iets van 50 euro kost!!! Zal mijn vriendin wel even vragen ze werkt bij de rdw zoekt ze wel even uit wat je moet doen. Groet wim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alvast bedankt!!!
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb mijn vriendin even gevraagd en het kan wel maar het wordt een YB nummer want de YA is op!!! En het kost 37 euro en je moet jecomplete orginele kentekenbewijs opsturen naar de RDW met het verzoek om een historisch kentekennummer. Ze geeft morgen het banknummer van de RDW even door. Het adres is postbus 30.000 9640 RA VEENDAM, tav afdeling VRD. Je kan het beste het kentekenbewijs aangetekend versturen, dan weet je zeker dat hij aankomt. Dit geldt voor alle voertuigen met een datum eerste toelating van 1 januari 1973 tot 1 januari 1978. Groeten wim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx voor je hulp, zodra mn stufie er is komen de blauwe platen eraan! (en een alarm ![]() ![]()
Skoda Superb 2022 ![]() Fiat 500C ![]() Harley Davidson Electra Glide 1987 ![]() Last edited by Emiel : 02-04-2008 at 17:00. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Heb gisteravond een aantal stickers besteld in de USA van www.lowbrowcustoms.com, heerlijk die lage dollar! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Halo,
Hier nog even de benodigde info voor het kenteken, Het is mogelijk om een historisch kenteken aan te vragen voor personenauto's met als 'datum eerste toelating' tussen 1 januari 1973 en 1 januari 1978. Deze datum vindt u op het deel 1 bij bijzonderheden. Het eerste uitgereikte kenteken uit deze serie was 00-YA-01. Voor het verkrijgen van een historisch nummer, kunt u een verzoek indienen bij de RDW. Om een aanvraag te doen voor omwisselen naar een historisch nummer stuurt u een brief en het complete orginele kentekenbewijs, naar het volgende adres: RDW Unit VRD Postbus 30.000 9640 RA VEENDAM De kosten bedragen 37,00 euro. Dit bedrag kunt u overmaken op gironummer 365377 t.n.v. de RDW in Veendam, o.v.v. het kentekennummer van uw auto en 'omwisseling naar historisch nummer'. Het is raadzaam om voor uzelf kopieën te maken van het orginele kentekenbewijs en de stukken aangetekend op te sturen. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Heeft u een historisch kentekennummer aangevraagd en ontvangen, dan zult u ook aan uw verzekeringsmaatschappij het nieuwe nummer moeten doorgeven. Met het kentekenbewijs kunt u bij een erkend platenleverancier blauwe kentekenplaten laten maken. Groet wim |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze een paar foto's, ik heb de wielen aangepakt... Ik zocht naar een belachelijke kleur voor mijn velgjes, ik vond een kleur die wel erg dubieus was en zelfs ik niet aandurfde, het was een kleur die het houdt tussen diarree en braaksel...
![]() Zodoende toch maar gegaan voor de tweede keuze en dat was Terracotta! ![]() aanschouwt allen mijn schoonheid! ![]() De volgende foto is misschien niet geschikt voor jeugdige kijkers, aan de andere kant is het wel weer geschikt voor de kannibalistische pedofielen op het forum ![]() ![]()