![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey, ik ben martijn zoals jullie waarschijnlijk al geraden hadden
![]() Ben bijna 21, in het dagelijks leven electricien en woon in akersloot... Ik rij in een witte jetta mk2. 1.8 automaat ![]() Misschien dat ik hem ooit nog eens laat overspuiten en er een gti blok in leg. Paar fototjes er bij.. de knipperlichten zijn nu vervangen door wolfsburg logo's. Toen ik hem net had. ![]() Nu. ![]() Last edited by Ma®tijn : 06-05-2008 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]() hoi martijn
welkom op het forum. je jetta ziet er netjes uit op de tweede foto ![]() veel succes ermee verder ![]() afz marcel |
|
||||
|
||||
![]() netjes... en welkom
|
|||
|
|||
![]() welkom, mooie sletta !
gr. Martijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() zat ik het nog ZO in de gaten te houden... en nog mis ik het...
JIJ BENT HET 10000ste LID!!!!!!.......
|
||||
|
||||
![]() hey welkom hier
die velgen met rode band staan hem goed |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echt waar?? Cool ![]() En bedankt allemaal he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een hele mooie auto.Ook hele mooie velgen ben zelf ook bezig met zwarte velgen met rode velg rand.Bij mij zijn het porsche c2 wielen.En natuurlijk welkom en gefeliciteerd als 10000 ste lid
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta, begin wit een steeds mooiere kleur te vinden
![]() |