![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een setje Ronal velgen op de kop getikt. Het zijn 6J 14" ET38 velgen uit 1984! Ik weet alleen het type niet. Is er iemand die het type weet, of meer info hierover heeft?
Het plan is om de banden eraf te halen, alle lak eraf, randje polijsten en dan een setje 195/40R14 of 195/45R14 bandjes erom. Ze moeten alleen onder een Renault 5 GTT. Dus dat houdt in dat het naafgat, dat nu 57,1 mm VAG maat is, uitgedraait moet worden tot minimaal 60mm Renault maat. Ik denk zelf dat ik ze verder laat uitdraaien zodat ik met centreerringen kan werken. Maar weet iemand iemand die in de omgeving van Zuid Limburg naafgaten kan uitdraaien? ![]() Dit is het enige plaatje dat ik kon vinden op internet van deze velgen: ![]() Last edited by hajong : 16-05-2008 at 07:48. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens bij machinefabriek Klinkers in de beatrixhaven.
Groeten.
|
||||
|
||||
![]() Aha, dus jij was me voor! Als je ze voor de prijs hebt meegenomen die ik denk heb je een prima deal
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toch zijn ze net iets anders als op dat plaatje, de 2 buitenste gleuven zijn bij het plaatje helemaal open en op het naafkapje zit bij jouw geen boutje om em vast te draaien
|
||||
|
||||
![]() uitdraaien en dan met centreerringen werken? Waarom?
Laten uitdraaien op de renault naaf diameter is toch veel beter/handiger/netter?
|
||||
|
||||
![]() vond dit plaatje in een andere thread (over de dikke polo's)
|
||||
|
||||
![]() Als je de sleuven zwart maakt heb je hetzelfde effect...denk dat ze een keer overgespoten zijn, lijkt mij dat het zo hoort als op de wi8tte Derby.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje voor de tip! De velgen zijn ooit overgespoten ja. Want die sleuven zijn zwart onder de zilvere lak. Als ik alleen goed kijk naar die Polo, dan zijn die helemaal afgedraaid. Dus ook het naafkapje, terwijl die van mij een kunststof naafkapje hebben. Toch niet helemaal hetzelfde. Maar dat mag de pret niet drukken. |