![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hier nog een complete g60 remset voor de golf1 liggen.
Compleet met: de juiste adapters ( twv 150 euro uit duitsland) Nieuwe schijven en blokken van EBC Greenstuff ( nog geen km mee gereden) Remklauwen met eventueel stalen remleidingen. Gaat weg ivm een 6 pots remset op me golf1 vraagprijs 400 euro ![]() Last edited by Rudiegolf16v : 18-06-2008 at 19:08. |
|
|||
|
|||
![]() niemand die dikke remmen nodig heeft ?? En toch op 15 inch wil blijven rijden..
|
|
||||
|
||||
![]() zijn de remklauwen nieuw of gereviceerd of nette gebruikte?
Adapter compleet met alle bijbehorende boutjes etc? fototje van het geheel????? THNX!
|
|||
|
|||
![]() Remklauwen zijn gebruikt maar zien er nog knap uit.
Momenteel is de set nog gemonteerd daarom kan ik er geen foto van maken. Deze set is echter geheel nieuw en 0 km mee gereden enkel gemonteerd. |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn het alleen de voor remmen?
of voor plus achter? gr riendert p.s. waar af te halen? |
|
|||
|
|||
![]() Nee, gaat hier alleen om de voor remmerij.
af te halen in de buurt van Hoorn (N-H) |
|
|||
|
|||
![]() niemand ??
De set is nu gedemonteerd en alle boutjes zitten erbij. |
|
|||
|
|||
![]() nu voor 350 euro.
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() zijn de adapters ook los tekoop?? ben namelijk hard opzoek en wil niet van die pruts dingen van marktplaats.
|
|
||||
|
||||
![]() hoi
hoe doe je de 6 potsklauwen op een golf1 ??? is daar tegenwoordig ook een adapter voor.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan je laten maken, bijv. bij biesheuvel geef jij de klauw en je auto en hun maken hem passend of je doet het zelf ![]() Maare ontopic! ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ Pewi : Nee ik wil de set compleet verkopen anders blijf ik met de rest zitten. Zijn compleet met schijven , blokken en bevestigingsmateriaal dus je hebt niks meer nodig.
@ d_men : Met een adapter past alles op een golf1. En je kunt er van alles voor bedenken hoor. |
|
|||
|
|||
![]() Nu voor 300 euro!
|
|
|||
|
|||
![]() verkocht!
|