![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Auto ziet er netjes uit,
Zou die het ook op kenteken zijn? En waarom nog steeds 4x100 en niet naar 5x100 gegaan? http://auto.marktplaats.nl/volkswag...blok-300pk.html
__________________
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Dit is geen s3 blok hoor.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#3
|
||||
|
||||
![]() Zal hoogstens standaard een 150-180pk blok zijn geweest inderdaad...de 210-225-240pk blokken hebben een andere inlaat.....maar hij kan natuurlijk nu wel die 300 pk's hebben.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#4
|
|||
|
|||
![]() S3 blok is een 20v neem ik aan.
Vind de auto zo er wel netjes uitzien. Maar weer zo'n advertentie van ik pronk iets wat er warschijnlijk niet in zit... Ook dat 4x100 vind ik maar niks, als je iet inbouwd, doe je toch alles of zie ik dat verkeerd?
__________________
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Die CL stoelen geven vast een fijn gevoel in de bocht als je 300 pk's loslaat...
|
#6
|
||||
|
||||
![]() wat maakt het uit of deze 4x100 heeft? g60 remmerij remt ook voldoende en een upgrade in de remmerij hoeft niet perse een steekverandeeing te zijn.
300 pk zit er mischien ook wel in, kan je niet zien vanaf deze foto. en stoelen en ik het met je eens beetje steun in snel bochten werk is wel belangrijk, maar 100 door een bocht met een 1.4 is hetzelfde als met een 20vt, dus de stoelen zijn ongeacht de motorisering niet echt super.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#7
|
||||
|
||||
![]() vindt het een lelijke ketel
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ach, een 150pk 20vt motorblok in een auto leggen op kompleet origineel management en golf4 dashbaord inbouwen kost aardig wat moeite, tijd en geld...
En hij claimt 300pk, dan moet er iig een andere turbo opzitten, en andere injectoren inzitten(en chip natuurlijk)... 4500 euro is wat dat betreft een redelijke prijs, ik weet dat de mijne voor meer weg zal gaan(ook Golf3 20vt....) Koop deze auto voor een lager bedrag, bouw alles over in een dikkere koets en je hebt een aardige auto hoor... |
#9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
inderdaad denk bijv aan de cupra heeft ook "4x100" en heeft ook genoeg vermogen |
#10
|
||||
|
||||
![]() Ik neem an dat dit dezelfde wagen is die laatst bij VPC in Buchten te koop stond?
Wat is deze wagen achteruit gegaan zeg, een paar jaar terug was dit nog een prachtig wagentje. Daarna is de wagen verkocht aan iemand bij mij uit de buurt en plots werd dit ding niet meer gewassen of onderhouden enzo ![]() Ik ken een van de oude eigenaren toevallig. En hij zal vast wat meer vermogen hebben dan origineel, de eigenaar kennende ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#11
|
|||
|
|||
![]() ik ken ook degene die hem helemaal in het begin heeft gehad en inderdaad de vorige eigenaar heeft hem flink mishandelt.... en om hem dan nu zo te zien... alle leuke onderdelen zijn ervan af gehaalt...
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Knap dat je dat zo ziet. Ik heb ook een S3 blok met het zelfde inlaatspruitstuk. Misschien motor zelf gebouwd? |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb ook 4x100. En denk dat ik een hoop mensen met 5x100 er makkelijk uitrem. Dus waar die steek verandering vandaan komt? http://www.dub05.com/_MG_1826.JPG Last edited by Marcski : 15-06-2008 at 23:06. |