![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
tijdje geleden had ik dit probleem ook al ,vr6 start wel maar slaat niet aan . toen was het de bobine en kabels ,nieuwe erop en hij liep weer prima. nu wou ik hem vanochjtend weer starten en sloeg hij weer niet aan . zou het weer de bobine zijn of misschien iets anders? |
|
||||
|
||||
![]() heb je al gecheckt of hij vonk krijgt?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb net de verdeler kap even los gehad en even klein beetje schoon gemaakt en nu doet hij het weer. dus dat zal het (hoop ik ) wel geweest zijn. vanmiddag maar even nw ophalen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en nu doet hij het weer niet ![]() ![]() zal morgen eerst even nw bougies verdeler kap en rotor kopen |
|
||||
|
||||
![]() Contactblokje in je stuurkolom?
|
|||
|
|||
![]() vanochtend liep hij wel weer even en nu weer niet
nw verdeler kap hielp ook niet ,rotor moet ik nog monteren maar hoe krijg je die ouwe er eigenlijk af ???????? dus misschien het contactblokje ook nog maar even proberen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
iemand nog een idee |
|
||||
|
||||
![]() Rotortje er vanaf?Gewoon trekken!
Contactblokje kan heel goed,die moet er immers voor zorgen dat alle systemen meegaan.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Startonderbreker misschien
![]()
|
||||
|
||||
![]() hall-sensor, zit in je ontsteking.
|
||||
|
||||
![]() Rotor zit soms gelijmd, staat me iets van bij. Daarom kan het zijn dat je die er niet af krijgt, waarschijnlijk bevindt de hall-sensor zich idd in het wel/niet stadium...
|
||||
|
||||
![]() Zit nie verlijmd,wel een beetje geklemd.
Kan idd ffe checken of de hall ook spanning krijgt.
|
|||
|
|||
![]() krijgt die wel vonk op het moment dat die niet start?
anders is het misschien het brandstof relais(komt vaker voor) |