![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop mn witte Pirelli uit 1983
Gepolijste 14" Pirelli velgen Schroefset (vmax) Remmen vernieuwd rondom. Vanaf 1 juli belastingvrij! (Heb de brief van de RDW inmiddels ontvangen) Op de foto's zit er nog geen GTI sticker op de achterklep maar die zit er inmiddels op(Origineel VW) de originele achterklep waar de sticker ook nog op zit heb ik er ook bij al is deze niet mooi. Voor de rest nog een doos met onderdelen, setje bijna nieuwe pirelli banden(185-60-14) en nog een motorkap. Vraagprijs 3750,- Zie link voor meer foto's Meer foto's ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien leuk om te weten,
is de auto hard, geen roest of deuken, krassen of iets dergelijks?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() ruilen tegen me vr6 ?
|
|
||||
|
||||
![]() is deze er nog ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij staat 500 meter bij mij vandaan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jammer dat ie dan geen contact met mij opneemt hij zit niet zoveel op het forum zeker
|
|||
|
|||
![]() Ti, beetje laat maar hij is verkocht.
|