![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vorige week vrijdag mocht ik mijn 27e verjaardag vieren en mijn vriendinnetje heeft mij samen met mijn vrienden verrast met wel een erg leuk cadeau: De Lamborghini Experience op Zandvoort. Afgelopen woensdag was het zover en ik wilde jullie graag wat foto's laten zien.
Het Programma Karten Slalomproef op tijd met een Suzuki Swift Lunch Driften in een BMW (enige onderdeel waar je langs de coureur zat) Rijden op het circuit met een Formule Auto Ijsrijden met een Suzuki Swift Quad rijden in de duinen 4x4 rijden in de duinen Rijden op het circuit met een BMW 130i Rijden op het circuit met een Porsche 911 Rijden op het circuit met een Lamborghini Gallardo Hier de pics: Jeannette (mijn vriendin) heeft als hobby fotografie, ze is de hele dag meegeweest en heeft zich dus ook lekker uit kunnen leven: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het was echt een superdag en een aanrader voor elke autofreak. Veel dichter bij de beleving van een echte coureur zul je niet komen in mijn ogen. Het is echt een ervaring!
Last edited by VeeDubber : 26-07-2008 at 11:47. |
|
||||
|
||||
![]() Jezus Hans, wat heb jij het slecht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ontzettend slecht ![]()
|
||||
|
||||
![]() so dan! dat moet een ongelooflijk lekker dagje geweest zijn!
|
||||
|
||||
![]() Maatje van mij laatst ook gedaan, schijnt idd wel lachen te zijn !!
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ook, ik wil ook, gefeliciteerd nog btw
![]()