![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeker leuk uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeker te weten erg leuk uit!
|
||||
|
||||
![]() Lijkt ook nog niet eens zo duur
|
||||
|
||||
![]() Ben er in 2001 mee bezig geweest om te kopen,moest toen eerst 11.000 gulden kosten,uiteindelijk kon ik hem meenemen voor 8000 gulden toen.Maar vond als dagelijkse auto voor mn vriendin uiteindelijk de km stand te uniek,zonde om veel mee te gaan rijden.
Motorkap klopt niet bij de auto,maar in grote lijnen was het toen een erg nette en ongelaste auto.Denk niet dat die de laatste 7 jaar veel te lijden heeft gehad.Begon toen wel een roest plekje links achter zichtbaar te worden,zo te zien aan de foto's is die wat groter geworden.Maar voor die 3500 euro vind ik het echt een mooie frisse auto!Het is dat ik er net 1 gekocht heb....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Kloppen de stoelen wel bij de auto? ik dacht dat het meer kever achtige stoelen moesten zijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stoelen kloppen, zijn uit 1 stuk als je goed kijkt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad. Heb dezelfde in mijn 74er zitten. Verder leuke auto hoor. En niet te duur.
|
|||
|
|||
![]() Stoelen kloppen, dergelijke bekleding zit idd bij een S en N model dacht ik.
Persoonlijk een van mn favo swallowtail kleuren, wel jammer voor de mensen die van chroom houden dat het een basis model is . Hier nog een mooie goedkope op het oog origineel uitziende swallow al herken ik de kleur niet: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bxricuth4jwd |