![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beetje jammer is het wel, maar ja...
Je geeft dus in goed vertrouwen op een meeting aan een mede forummer wat spullen mee en die zal hij 's avonds wel ff overmaken. Inmiddels zijn we 10 weken verder en zo'n 20 PM's en mails maar geld ho maar ![]() Nu zul je zeggen wat dom, en normaal doe ik dat natuurlijk ook niet maar iemand met duizenden posts op een forum waar je dagelijks op zit zal toch wel betalen ? Tenminste dat denk je dan... Eerste tijd kreeg ik nog wel antwoord, liep steeds mis bij de bank, foutje, vakantie, vergeten enz. maar nu komt er al helemaal geen reaktie meer. Inmiddels heb ik wel wat adresgegevens enzo, enige jammere is dat het aan de andere kant van NL is. Wie heeft hier ervaring mee en hoe los je zoiets op, is zo iemand niet gewoon een dief waarvan je aangifte kan doen (geeft tenslotte per mail toe dat hij nog niet betaald heeft) of los je dat echt zelf op ??? |
|
|||
|
|||
![]() waardeloos !
Hoop dat ie als nog het geld overmaakt !!!
|
||||
|
||||
![]() Tis klote voor je... maar...
Ook al "ken" je iemand van 'n forum, zelf ben ik redelijk achterdochtig met dit soort zaken. Ik moet je toch wel heel goed kennen, wil ik iemand iets meegeven zonder te betalen. Tis klote, hoop voor je dat het niet om een groot bedrag gaat, en tja, een leer voor de volgende keer??
|
|||
|
|||
![]() te ziellig voor woorden. op deze manier kan je helemaal niemand meer vertrouwen
|
|
|||
|
|||
![]() Hoop ook dat het goed komt, nu staat er NOG geen naam bij he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Diep en diep triest.
Schandalig. Ik hoop dat die persoon geband wordt en strafrechtelijk vervolgd voor zover dat mogelijk is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan ook niet meer tegenwoordig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier in het noorden misschien? Kan altijd even langsgaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Begint zn naam toevallig met MI......?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon zijn naam posten.
Misschien komt schaamte naar boven. Geen medelijden mee.
|
|||
|
|||
![]() eigenlijk zou het ook gewoon moeten kunnen (kijk zelf ook naar het aantal post
![]() balen, hoop dat hij het nog over maakt en anders ff de naam op op het forum zetten ![]() succes ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() dat is niet fijn idd, maar ik zou hem gewoon bezoeken... of het moet om een lullig bedrag gaan. maar dat denk ik niet want dan had je er geen topic voor geopend
|
|
|||
|
|||
![]() Gaat om 150 euro, dus niet om wakker van te liggen maar wel genoeg om ff achteraan te gaan ...
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon de naam neer zetten hier, dan wil hij vast wel alsnog betalen
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zeg stront gooien!!!! gewoon posten die naam
of eerst nog een mailtje eraan wagen dat je hem aan de schandpaal gaat nagelen als hij niet snel met geld over de balk komt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind ik anders genoeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het zou voor mij ook de eerste keer niet zijn dat ik vergeet wat op de post te doen, of dat het wat langer duurt, geef ik eerlijk toe, maar uiteindelijk komt het er wel.
Misschien 't beste inderdaad de naam gewoon te posten en dat iemand die hem persoonlijk kent hem even aan kan spreken. Zo ben ik zelf ook al eens door Erik op de hoogte gebracht dat iemand hier op het forum me zocht. Verzending was er toen helemaal bij ingeschoten, en door school ben ik destijds lang van het forum weggeweest. ![]() Kan altijd gebeuren, al is 't een beetje jammer als er opzet in 't spel is. ![]()
|
|||
|
|||
![]() een keer vergeten is wat anders dan dat het 10 weken moet duren, en er 20 mails aan vooraf moeten gaan
|
||||
|
||||
![]() Dit is inderdaad erg lullig, zelf had ik een forumlid met zoveel posts ook vertrouwt, zou als ik jou was, na het openen van dit topic, nog een paar dagen wachten met het bekend maken van zijn forumnaam. Misshien bedenkt hij/zij zich nog als ie dit leest.
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, nog even geduld
![]()