![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Luitjes,
Is er iemand op dit forum die mijn Golf GTI G60 in bezit heeft, of weet wie of waar die nu rond vliegt ? Het gaat om een donkerblauwe orgineel NL G60 met kenteken YL-54-SK. Hij was (op half zwarte achterlichten en Hartge 16" na) helemaal origineel van buiten. Onder de kap was er het één en ander aan gebeurt (200+ Pk). Volgens de RDW is de auto nog APK gekeurd, dus zal hij waarschijnlijk nog ergens zijn ? Wie weet hier iets vanaf ?????????????????????????????? Gaarne een foto plaatsen als iemand die heeft Grtz..................... LRR |
|
||||
|
||||
![]() Hartge wielen.... klinkt goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, dat was ook goed. Heb de auto helaas maar 3 maand gehad. Ik maakte toen nogal wat kilometers en hij liep 1 op 6 bij rustig rijgedrag. Maar hoe kun je in de vrede rustig rijden als je zo'n auto hebt !!!!
![]() Ik heb er wel een foto van, maar hoe plaats je die ??? |
|
||||
|
||||
![]() je kan hem uploaden in het fotoalbum en dan met [img] url [/img] in een bericht plaatsen
|
||||
|
||||
![]() Hoe krijg ik een foto vanaf mijn HD toegevoegd aan mijn bericht ???
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 30-08-2004 at 20:47. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je een reply doet kan je ook attachments toevoegen.... dan kan je hem toevoegen....
|
||||
|
||||
![]() Okee, hierbij dan de foto van m'n oude raket !!!
|
||||
|
||||
![]() Heb 'm ff geplaatst voor je. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Mark,
Maar waarom krijg jij dat wel voor elkaar, en ik niet ????? Grtz................ LRR