![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop omdat het toch niet helemaal mijn ding is voor onder mijn Lupo, ga weer een meerdelige set zoeken!
Velgen: -16 inch -7J Rondom -ET 55 Unieke set qua maten! De set is volledig gepolijst en voorzien van stalen ventielen. Naafkappen: Keuze uit: -Gepolijste naafdoppen zonder logo, dus helemaal vlak. -Aluminium porsche naafkappen, echter zijn deze niet gepolijst, maar wel polijstbaar! -Of beide sets voor de afwisseling natuurlijk! Banden: -Nankang NS-2 -165/40/16 Banden hebben 0 kilometer (zie foto's krijtstrepen er nog op) Adapters: -SCC (http://spurverbreiterung.de, dus geen zelfgedraaide zooi) -van steekmaat 5x130 (velg) naar steekmaat 4x100 (auto) -Geen centreerringen nodig -2x 20mm (maakt ET 35, voor de vooras) -2x 30mm (maakt ET 25, voor de achteras) Alle bouten om de adapters en de velgen te monteren zijn erbij. Kortom een complete set plug and play! Foto's: ![]() ![]() ![]() Prijs: Vraagprijs 1200 euro voor de complete set. Eventueel inruil mogelijk in een meerdelig setje 13 of 14'', mocht ik het wat vinden. Locatie van de velgen: Dordrecht (ZH) Contact: 06 51 22 31 59 |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Verkocht!
![]() |