![]() |
|
||||
|
||||
![]() oke oke ik heb afgelopen 2 weken vakantie genomen en aan de spijl gewerkt. Gisteren naar de keuring en alles oke !!! eindelijk rijden
![]() Heb ik ook weer eens tijd om online te zitten mzzl dennis Last edited by primer-look : 09-09-2004 at 16:20. |
|
||||
|
||||
![]() Sow dan! Het duurt ff om ze te openen, maar het ziet er wel erg ubervet uit!
![]() Nice work! Te zien op VWEuro? ![]()
|
||||
|
||||
![]() WOW!! die ziet er echt mooi uit!! Mooie kleurcombinatie!!
|
||||
|
||||
![]() Dennis ziet er goed uit,maar jesus wat zijn die fotoos allemachtig groot.
|
|||
|
|||
![]() Stoer !
p.s. laden duurt aardig lang,ook met adsl ! |
|
||||
|
||||
![]() Heel heftige bus!!!
![]() Zelfs de buren hebben de vlag uit ![]() ![]() Plaatjes duren idd lang, ook met kabel... iets voor de mods.
|
||||
|
||||
![]() Hele vette bus!!!
![]() Idd krijgen we hem te zien op VW EURO!?! Zou cool zijn... Die 'matte' kleuren zijn echt cool, is misschien ook wel iets voor mijn toekomstige project... ![]() PS... voor de zoveelste keer, de images zij wat groot idd ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ontzettend stoer! Leuke kleurcombi ook. Nu nog die tractorbanden erop :p
|
||||
|
||||
![]() zo dan sorry voor de BIG pic's . heb ze ff iets kleiner gemaakt gaat ie mischien sneller.
Euro is wel de bedoeling al zit ik nog met een prob. die Fu^$%&%$#& achter remschoenen blijven aan lopen zelfs met handrem kabels los en stelschroeven helemaal terug gedraaid. het is wel niet veel maar de wielen etc worden super heet en dan gaat ie wel zwaarder lopen. EN JA de remslangen zijn ook nieuw, ik snap het gewoon niet. Nu kom je dus het gekloot met een verlaagde bus tegen FF de achter wielen er af pakken gaat echt niet lukken |
|
||||
|
||||
![]() hahahaa ik ken het probleem! Wat voor remschoenen,trommels en ankerplaten heb je gebruikt?
|
||||
|
||||
![]() heb kever spul achter op zitten wouter. Dus smalle trommels met nieuwe schoenen. Heb je een idee laat me het weten aub anders ga ik op Euro aankomen met achter velgen zonder lak!!
|
|
|||
|
|||
![]() damn dat is echt een mooie bus!!! vette kleur ook ... mat...hou ik wel van..
|
|
||||
|
||||
![]() Btw wouter ik heb ook nieuwe remcylinders (keef) achter dus die blijven (hoop ik) ook niet hangen
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf aan allebei de kanten extra ringen achter de trommel gemonteerd die normaal gesproken achter je keerring zitten.Het was nog een hele klus om die ringen te vinden ,omdat niemand die ooit vernieuwt en bij sloop van een auto worden ze weggegooit.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel,want ik zou niet weten hoe die ringen heten.Om bij deze ringen te komen moeten de keerringen en ankerplaten verwijdert worden. Ik rij zelf ook met alles van een kever rond aan de achter zijde.
http://www.volkswouter.nl Last edited by VolksWoute® : 09-09-2004 at 20:20. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet welke ringen je bedoeld ik heb ze zelfs liggen maar daar schiet je toch nix mee op om meer ruimte voor je remschoenen te krijgen? ik bedoel daar word je trommel toch niet groter in diameter van he'. Het kan wel nog een ander klein probleem verhelpen mischien .... m,n achteras keringen lekken n.l ook nog een heel kleine beetje en ja ze staan HEEL vast
Maar liepen jou blokken aan tegen de buiten zijde van de trommel dan ?? dat ik heb ik niet hoor. ik heb gewoon weg geen mogelijkheid meer om terug te stellen alls staat helemaal terug en de romblokken komen nog niet vrij ............. |
|
||||
|
||||
![]() heel erg gave bus man!! veel plezier bij het cruisen!!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er idd heel vet uit!
Have Fun with it! Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan haal je toch een klein randje van je blokken af?? ![]() BTW Bus ziet er echt UBER uit, toppie !!!
|
||||
|
||||
![]() Keer over een schuurband halen ofzo, zou het anders ook niet weten.
|
||||
|
||||
![]() Heel erg gaaf Dennis. Alleen jammer van de remmen.
Ik heb het bij de bus van een vriend ook gahad maar daar was alles origineel van een bus. Het probleem hier was kapotte remcilinders en vuil in de leidingen. maar ik neem aan dat de olie ook nieuw is de leidingen wel schoon gemaakt zijn.