![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zet deze advertentie ff voor een maatje van me neer,
Te Koop: -Bouwjaar 28 aug 1987 -Vw Golf GTI 1800 -Altijd dealer onderhouden!! -Recent grote beurt gehad(Juli 2004) -APK Tot Aug. 2005 -Zeer goede auto!!! In mei 2003 compleet overgespoten in blauw/paars/zwart Mica Parelmoer Onderandere: -Centrale vergrendeling op afstandsbediening -M3 spiegels -Enkele ruitenwisser(Linker wisser gat verwijderd) -Bonrath embleemloze grill met spoiler -G60 bumpers en lijsten -G60 interieur(Hoofdsteunen achter) -Schroefset Weitec(velaging van 3 tot 9 cm) -Donkere achterlichten -Dichte achterklep -Blauwe knipperlichten voor -Alle ramen geblendeerd- -Sportuiltaat Dubbelrond 2x90(Laser) -Xenon verlichting -Alle orginele onderdelen erbij!!(Veren, spiegels,Extra lampen enz enz) -Zie voor foto's deze link, http://volkswagentjapy.mypicgallery.com/mpg/Route.asp Prijs 3000 euro Eventueel voor meerprijs met audio, -Subwoofer 2x 300w(ART) -Hoedenplank Sinus Live 4 middentoon/subs en 2 tweeters -Versterker Phoenix Gold 4x 90w 1x140W RMS Echte Watts!! -Voorin 2x 180 Watt Pyle -Pioneer radio Alleen voor de Liefhebber!!!
Gokken is Slecht! Wedden?!! Last edited by niels_g60-power : 23-10-2004 at 16:11. |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoorde zijn plannen..... volgens mij is ie niet gespoten bij Herder of wel ? anders had het nooit zo strak kunnen zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij wil een G60 kopen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ^^up^^