![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik net mijn eerste auto heb gekocht het is een donkergroene golf 2 1600 GL uit '85 behoorlijke retro look ![]() bijvoorbeeld andere induction kit ipv. originele luchtintake etc. En als het moegelijk en betaalbaar is lijkt het mij leuk er een digifiz computer erin te zetten. Alle suggesties zijn welkom!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klinkt als de oude auto van gert jan? laat eens een foto zien
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Klopt Arne, het is de auto van Gert jan die twee jaar geleden op dit forum heeft gestaan kwam ik laatst ook achter. Kwam ik weer wat meer te weten over de geschiedenis van de auto. Wel grappig.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuke wagen man. Mooie old skool rijdert.
|
||||
|
||||
![]() Woooohw...
![]() ![]() hahha maar jah Welkom hier!!
|
||||
|
||||
![]() Altijd al een gaaf ding gevonden. Ik vind de 13" alleen wat te iel ogen. Ik zou brede 15" onder gooien, en mss nog wat lager draaien. Verder helemaal niks meer aan doen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi leuke wagen! mocht je van dat interieur afwillen dan wil ik het wel overnemen mits het er nog goed uitziet...ik kan er dan eventueel een ander interieur voor terug zetten...succes met je project!
|
|
||||
|
||||
![]() Koel bakkie man! Ziet er nog net uit! Ik rij zelf ook een '85er 1600 GL
![]() Heb er nu alleen een K&N vervangingsfiltert in zitten, is voor het geluid iig leuk.. Ben bezig met een spruitstukkie voor mn keihin fiets carbs, mijn pierburg hekelt vochtig weer.. digifiz heb ik geen verstand van.. |
|
||||
|
||||
![]() Heb hem een half jaartje terug nog bij Gert Jan zien staan toen ik daar wat onderdelen ging ophalen, echt een leuke auto in een aparte kleur.
Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
![]() leuke auto!
persoonlijk zou ik hem niet te veel opleuken, origineel, laag en een paar mooie hoepels is voldoende! maar ja, wie ben ik! ![]() veel plezier er mee! |
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit.. inderdaad een beetje verlagen, dan blijft ie lekker oldschool.. niet veel aan doen..
heb zelf ook een 1600 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke Golf!
Als ik de mijne niet had gekocht, dan had ik deze gekocht... Je hebt hem van een collega van mij gekocht namelijk.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Koel, leuk om te zien dat mijn oude auto'tje weer bij een forumganger terecht is gekomen
![]() Even een beetje geschiedenis voor de liefhebber :P ![]() 13 inch vond ik persoonlijk een beetje te klein. Wel leuk om met de onderlip te schrapen ![]() Zorg er goed voor, heb ik ook altijd gedaan. |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor alle leuke reacties
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
leuke auto! |
|
|||
|
|||
![]() Zeker weten
![]() mooie golf vooral de kleur ! zie je niet zovaak, lekker laag en de rest zo houden goed bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met een performance uitlaat en sportluchtfilters kan je wat extra peeka's eruit halen. Coole interieur. Leuke old skooler, ik zou hem zo laten alleen idd bredere 15" eronder gooien. Maar over smaak valt niet te discusseren. Succes met je project en nog vele jaren fahr-plezier, mzzl Juul