![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey!
Ik wil eigenlijk of mijn auto inruilen of een mooie BMW driftwagen, of hier verkopen op korte termijn. Wie o wie heeft eventueel interesse stel ik zou deze auto op korte termijn verkopen. Heb jij een BMW ( geen 318 ) in de aanbieding! Neem dan ook gerust contact op. Interesse doe een bod via PM! Auto: Golf 1 cabrio 1.8+ 16V APK: April 2009 KM: 202000 ( blok geplaats bij 198000 ) Kleur: Wit Wat is er gedaan: Alle rekeningen van de ombouw, dak etc zijn aanwezig. Sinds de aanschaf het één en ander laten aanpassen aan de cabrio. - Ombouw naar 16V + dieselbak ( nieuwe distributieriem & spanrollen ) door Jeroen Bolku ![]() * er zitten overmaat zuigers in dus het is meer dan een standaard 1800cc - Uitlaat + RVS spagettispruitstuk - Nieuwe klepseals - Grill - Accu - Startmotor van een 2.0 - Koplampen helder glas - achterlichten zwart-wit ( originele achterlichten aanwezig ) - Dak sonnenlandstof zwart inclusief garantie - Radio + speakers ( woofer en 4 kanaalsversterker ) - Stoelen en achterbank laten bekleden - Witte kaphoes ( leder ) - Amerikaanse achterklep - Andere deuren met witte spiegels - Nieuwe banden - Nieuwe meterset Ik ben vast nog iets vergeten. Wat zit er nog los bij de auto: - Amerikaanse kniebalk - 4 deurpanelen - Doos vol met losse dingen voor de cabrio zoals originele lampen etc - Kussen bestuurdersstoel nieuw VW ( 100 euro ) Geen gepruts aan de auto! Laatst bij Jeroen geweest, goed afgesteld! Foto's zijn hier te vinden. Let op! Op deze foto staan de nieuwe zwart-witte achterlichten niet. >>>>> http://www.mijnalbum.nl/Album=DEIGFR6N <<<<<<<<< |
|
||||
|
||||
![]() vraag/richtprijs blijft toch verplicht
![]()
|
|||
|
|||
![]() Richtprijs is +- 3000 euro
|
|
|||
|
|||
![]() Mag op slot... cabby gaat de stalling in tot volgende zomer.
|