![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Heeft iemand ervaring met remmerij als je een 2.0L 16V met webbers die een cilindercompressie van 14Bar heeft je rempedaal vast houd tijdens remmen.
![]() ![]() Als ik pomp als de motor uit is komt het pedaal gewoon terug . Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt?? |
#2
|
|||
|
|||
![]() Klikt als iets met je vacuum misschien? correct aangesloten en een terugslagklepje ertussen?
Bij nader inzien twijfel ik eigenlijk of dat het wel is... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Terugslagklep zit er wel tussen ja
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() lucht in je leidingen?
__________________
My Golf is my image |
#5
|
|||
|
|||
![]() Nee , heb donderdag hoofdremcilinder vervangen omdat ik dacht dat dat het was en alles onder 1,5Bar druk afgevuld.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() lijkt me meer de bekrachtiger, net of de in rem positie blijft ofzo.
en cillindercompressie heeft niks met je remmen te maken, gaat meer om de onderdruk die je krijgt.
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#7
|
|||
|
|||
![]() Het gekke is wel dat als ik de vacuum slang eraf trek hij niet blijft hangen.....
Remt ie wel slecht ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Terugslagklep de juiste kant op gemonteerd?
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Yeb uiteraard
![]() ![]() |