![]() |
|
|||
|
|||
![]() nadat ik de rolkooi uit m'n golf1 gehaald heb heb ikeen aantal onderdelen nodig:
het lapmje dat in het hemeltje zit. (inclusief plastic en alles) 2 zonnekleppen en een armsteun wat in de hemel zit aan de bijrijderskant! als er iemand interesse heeft in een rolkooi voor golf1, laat 't dan even weten |
|
||||
|
||||
![]() Zonnekleppen heb ik nog wel liggen voor je, lampje misschien ook nog wel moet ik even zoeken
|
||||
|
||||
![]() die armsteun bedoel je daar die leren(?) lus mee? zoals in een tram of bus? dan heb ik die waarschijnlijk ook nog wel liggen, zal vanaaf eens kijken
|
|||
|
|||
![]() Hey, bedankt voor je reactie!
uhm, het gaat niet om die lus.. ik dacht dat dr ook echt zo'n hendel zat zoals in bijna alle autos.. omdat dr wel 2 gaten in m'n hemel zitten op die plek. verder heb ik ook nog 2 hoedenplank steunen nodig.. hier zitten nu gaten in vooor die rolkooi.. |