![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Brock B5 chroom 14 inch et 20 8j met nieuwe banden, 195-45-14, dunlop sp sport 9000 het gaat om 5 velgen met banden, dus ook reserwiel, is een brock wiel vraagprijs 1000 euro of de prijs valt altijd te praten, maar wees wel reeel tel: 0622942013 niet mailen maar bellen, want de wielen zijn niet van mij, maar van een kameraad
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by J.L. tuning : 23-09-2004 at 21:50. |
|
||||
|
||||
![]() de wielen zijn nog steeds te koop
dus laat maar horen mensen......
|
||||
|
||||
![]() mensen, is er wat met de prijs, of trekt jullie het model wiel niet?
over de prijs valt altijd te praten, dus laat maar horen wat je er voor over hebt...........................
|
||||
|
||||
![]() voor mij geld beide, model trekt me idd niet, en geheel buiten budget...
maar ik ben maar 1 van de 15.000.000 mensen.. ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() om heel eerlijk te zijn koop je voor 1000 een nieuwe set. (niet helemaal 1000 want iets meer of minder kan het zijn.) En dan ook met banden.
|
|
||||
|
||||
![]() dan bied je 750...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() De set is idd duur. Maar je mag vragen wat je wilt en wij mogen bieden wat we willen. Maar ik zou nooit 1000 Euro uitgeven aan zo'n set. Zonder garantie enz enz!!!
|
||||
|
||||
![]() ik bedoel dr ook niets mee, hij vroeg toch ook of er wat mis was met de prijs. etc etc.
En ik hoef geen brock 14" kheb al steffan's :-) |
|
||||
|
||||
![]() Voor 1000 euro heb je echt geen nieuwe set hoor, niet met deze banden. En vergeet niet dat het 5 velgen + banden zijn!
Brock B5 Chroomlak 8Jx14 €174,- per stuk Dunlop SP Sport 9000 195/45R14V €72,80 per stuk Duz voor een set van 5 wielen betaal je nieuw € 1234,- (zonder montage, balanceren, ventielen, ...) |
|
||||
|
||||
![]() de set is nog steeds te koop
doe een goed bod
|
||||
|
||||
![]() hej ..
Een kennis van mij heeft wel belangstelling .. Mijn vraag is zou je willen ruilen tegen deze [url]http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5281[url] het zijn net opnieuw gespoten S4 velgen grtz |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat zijn de specificaties van de wielen? en denk wel dat ie ze wil ruilen, zal t even overleggen met hem, ze zijn namelijk van een kameraad van mij hij zoekt wel zoiets terug, rs4 wielen, of c2 of s4, maar ze moeten dan wel 16 inch zijn
|
||||
|
||||
![]() vanwege een niet doorgegaane ruil,
zijn ze nog steeds te koop! doe anders een goed bod, of te ruil tegen 16 inchers
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() jmmr dat het 14 " is
![]()
|