![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er nog mensen in oss geweest gisteren ?
kon zelf helaas niet . was even benieuwd hoe het geweest is ?
|
||||
|
||||
![]() Het was hartstikke gezellig, iets minder mensen dan vorig jaar, maar het leek er natuurlijk ook regelmatig op dat het zou gaan regenen. Gelukkig gebeurde dat niet en hadden wij een standje gekregen ergens heerlijk uit de wind, en dus heb ik een paar uurtjes in het zonnetje gezeten. Foto's worden vanmiddag online gezet op www.vw-speed.nl . Ik vond het weer erg geslaagd, goed georganiseerd en dat busje... uit de kunst!
|
||||
|
||||
![]() Ik vond 'm top, maar misschien ben ik easy to please.
Niveau aan auto's was 'gemengd' (een paar echt onwerelds, een paar waar ik onpasselijk van werd), maar goed weer en een goede sfeer maken de dag. \/\/inner van de dag was voor mij de blauwe 16v Polo 1... echt niet normaal wat een monster! (Foto's: zie Sig.)
|
|||
|
|||
![]() hoeveel pk's heeft die polo 1 dan?
kan het namelijk niet zien op de uitdraai.
|
||||
|
||||
![]() Rogier in da house..
Wat is z'n huidige setup? D'r zat een paar jaar terug al een set fireblade carbs op,... In Hille 2002 was ie nog aan het experimenteren met poelie's voor de compressor.... |
|
||||
|
||||
![]() 222 pk volgens de site van speedlaw
![]()
|
||||
|
||||
![]() Yep, de foto van de uitdraai lijkt nergens op, maar tis inderdaad 222 pk. Waanzinnig!
trouwens; is het nou Rogier of Roger? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kvon um wel geslaagd.
|
||||
|
||||
![]() Erg geslaagde meeting. Goede organisatie, een "DJ" met zeer goed gevoel voor humor en een hoop bekenden.... heb me er zeker vermaakt
![]() Team VW-Speed.nl in de prijzen gevallen... grootste club die aanwezig was ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() was weer gezellig een dagje auto's koekeloeren en dom ouwehoeren
![]() goed gerorganiseerd weer! en die bus was echt toppie!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() welke bussssssssssssssssss !!
ik was er niet heeft iemand een foto of zo ?
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze bus denk ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Were spotted
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is Roger. , hij is vrijdagavond nog bij mij thuis geweest . we zijn nog ff wezen rijden , is echt niet meer normaal zoals dat ding loopt. Hij heeft kleinere poelies gemonteerd, en heeft nog iets aan het injectiesysteem veranderd. hij komt nu echt fluitend de straat inrijden....... ![]()
|
|||
|
|||
![]() hij moet maar eens een keer naar een 86c meeting komen.
222 pk's is best een hoop voor die paar Kilo's.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was hij blij met de chromen stripjes ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk deze ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() weer gemist
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ Gert > was ie zeker , hij was er ook al heel lang naar op zoek.