![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() imperiaal te koop.
deze is in zeer nette staat. hij is gestraald gepoedercoat en daarna in de blanke lag gezet. hij past op de meeste autos met een gootje. prijs:80 euro ![]() ![]() ![]() Last edited by marcmk1 : 02-01-2009 at 18:02. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Kan zeker niet veel meer van de prijs af of wel?
__________________
Polo 9N3 '05 1.4 TDI chipped by JD Engineering |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
prijs is redelijk vast er is enigsinds nog wel wat aan te doen. ![]() doe maar een bod via pb.. ![]() gr marc |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ook te bevestigen op een mk2?
denk van niet ofwel?
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Past op alle auto's met gootjes, pootjes zijn verstelbaar. Last edited by evilnyntje : 10-11-2008 at 15:53. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 heeft niet het zelfde gooitje als de mk1,
waar moet je de imperial dan aan vast maken? Wil eigenlijk gewoon zeker weten of het op een mk2 kan, zo ja dan heb ik zeker intresse
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Het enige verschil tussen de goot van een MK1 en die van een MK2 is dat die van een MK2 wat breder is, je hoeft dan alleen maar de buitenste klem wat naar buiten te buigen zodat hij het rubber niet gelijk kapotduwd.... Heb ik met mijn imperiaal indertijd ook gedaan:
Mijn imperiaal is van een ander model, de pootjes zijn hetzelfde ![]() Tevens schopje voor de adverteerder!
__________________
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() Last edited by Dutch_Jetta_GT : 10-11-2008 at 16:01. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Onderstaande tekst klopt nu niet helemaal meer, had net andere foto's van dutch jetta waarbij de auto op een afstand gefotografeerd was. Kon op die foto's dus slecht zien hoe het bevestigt zat. Nu is het allemaal wat duidelijker maar ben nog wel van mening dat het klemmen op rubbers nooit zo stevig en betrouwbaar is. Maar mss kan het wel niet anders bij de mk2
![]() (Weet niet wat je bedoelt, bij een mk1 heb je een opstaande rand wat als goot moet dienen. Hier bevestig je ook het imperial aan vast. Bij de mk2 heb je meer een gleuf met daarin een rubbur, dus geen opstaande rand of dergelijke. Waar bevestig je dan het imperial aan vast? En half half, dat hoef ik niet. 1x op de snelweg en het imperial vliegt hoog tegen mijn achterligger aan. Moet wel degelijk en goed passen 'vast zitten'.!)
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? Last edited by vwpolo_siem : 10-11-2008 at 16:05. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Haha, sorry voor de onduidelijkere foto's..... Tja het zit natuurlijk niet zo vast als op een stalen gootje (MK1, kever, enzovoorts .......) Maar ik durf je met zekerheid te zeggen dat de imperiaal op z'n plekkie blijft op de snelweg!
![]() ![]() Zolang je zorgt dat de buitenste klem aan de onderkant niet openstaat t.o.v het rubber ben je verzekerd van een stevige montage!
__________________
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor aanvullen van de info voor vwpolosiem!!(dutchjetta
![]() als ik zo naar de foto kijk van dutchjetta ziet die bevestiging er het zelfde uit. ik durf niet te zeggen dat dit veilig is heb ik geen ervaring mee ![]() je zou natuurlijk ook kunnen komen passen..maar is wel een einde rijden ![]() gr marc Last edited by marcmk1 : 10-11-2008 at 20:42. |
#11
|
||||
|
||||
![]() ruilen tegen 80 euro???
![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() beste ,heb je dak intrese voor het dakren
van waar ben je |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kom uit drachten (friesland) |
#14
|
||||
|
||||
![]() up
|
#15
|
||||
|
||||
![]() verkocht!
|