![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() egon doe je best ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit, meer foto's??
![]()
|
||||
|
||||
![]() jongens ik zit met een dilemma..
ik heb dit gtitje van 76 al vanaf 29-05-01 in me bezit, nou ben ik van plan hem over te laten spuiten en strak (onder de kap) te maken maar aan de andere kant wil ik er ook nog wel eerst een jaartje mee rijden aangezien hij al 4.5 jaar stil staat kriebelt het toch om volgend jaar ff te rijden. alleen het probleem is dat er in m`n linker voor scherm een klein deukje zit en achter bij het dakgootje is de lak wat slecht ook heb ik iets of wat roest bij het raamstijl links. daarom rij ik er al zolang niet meer in. ook heb ik de bumpers weg gedaan omdat ik originele stale bumpers heb gekocht velgen niet op letten komt 13inch onder moest er ff wat onder hebben (13inch gotti`s of ats) ik zou graag wat reacties horen groetjes egon |
|
||||
|
||||
![]() ja egon meer foto`s?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ik hem eerst volledig origineel klaarmaken, 76'er gti moet wel orgineel worden, hoe zeldzaam wil je het hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd orgineel is het leukste, is het een zwaluwstaartje of niet, als hij dat wel is is hij helemaal bijzonder!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helaas is er al wat door de vorige eigenaar al wat aan versleutelt zoals ruitenwissr gat in het midden geplaatst en andere verwijderd, motor is geen 1600gti meer maar 18 dx die iets of wat gekieteld is. nieuwe type daschbord gemonteerd en dan nog vele klijne detailes dus terug naar origineel helaas..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar dat is toch nog wel allemaal origineel te maken? Leuke uitdaging toch. Persoonlijk zou ik voor de originele staat gaan, een GTI uit 1976, uniek toch. En dat staat ook veel beter bij die mooie Gotti's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Emiel...een zwaluwstaart GTI bestaat niet...
Ik zou hem ook zo origineel mogelijk maken,worden regelmatig oud type dash's aangeboden enz...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg ORGINEEL maken die auto!
De orginele kleur / bumpers / dachbord enzzz er op. Ruite wissers op orginele plek Is wel te doen en je hebt een SUPER AUTO! Gr Siep ![]() |
|
||||
|
||||
![]() optisch en motorisch zien he weer origineel te krijgen dan heb je een auto die uniek is.
|
|
||||
|
||||
![]() julie maken het me wel moeilijk he!
aangezien ik zoveel materiale heb voor een latere type einser. ook weet ik niet hoe het zit met de oude type kabelboom????? maar ik zal er eens over na denken. en als het zover zal zijn heb ik denk ik toch veel infomatie van julie nodig. groeten egon |
|
||||
|
||||
![]() maak hem aan de buitenkant origineel en het dash boeiuh wat in het vooronder zit niet bij zo'n oud type mk1 hoord
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
echt mie, onder de kap moet het ook perfecht zijn anders kan ik hem beter zo laten zoals ie is. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is toch niet echt een reden om niet te rijden ![]() Ik zou er lekker ff in rond tuffen en ondertussen de onderdelen verzamelen om hem orgineel te maken en daarna weer netjes opbouwen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ha ha grappermaker. ![]() waarom denk je dat ik hem al zolang heb. ZE STAAN NAMELIJK NIET MEER OP ALLE HOEKEN VAN DE STRATEN |
|
||||
|
||||
![]() 't Golfje ziet er zo al netjes uit, maar niet echt mijn smaak.
Ik zeg ook origineel maken die handel, en dan zo goed mogelijk doorvoeren. En zoals de paashaas al zei, het past ook veel mooier dalijk bij je velgkeuze. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sluit ik me helemaal bij aan! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij ben je verkeerd geinformeerd... ![]() ![]() de fotos zijn niet zo scherp maar het is te zien! Hoeveel er gemaakt zijn weet ik niet... Erg veel zullen het er niet zijn geweest, ze zijn maar 1 maand gemaakt, van 6/76 tot 7/76 zie ik net op www.swallowtail.info.
Skoda Superb 2022 ![]() Fiat 500C ![]() Harley Davidson Electra Glide 1987 ![]() Last edited by Emiel : 11-11-2008 at 13:03. |
|
||||
|
||||
![]() dat klopt niet helemaal wat je zegt...
deze foto is waarschijnlijk al in 1975 gemaakt. ik heb hier ook een foto voor me liggen van de IAA autoshow in 1975 en daar klopt het dat het een zwaluwstaart gti is maar als ik verder kijk dan geeft het boek aan dat de 1976 gti geen zwaluwstaart meer heeft zo, wie heeft er nu gelijk????????????????? (voor de liefhebbers het boek heet -schrader motor ghronik- vw-golf 1 1974-1983) |