![]() |
|
|||
|
|||
![]() ga volgende wk schroefset halen maar welke kan ik het beste nemen tec tuning (skg) of v-maxx (hottuning )
![]() |
|
|||
|
|||
![]() maakt niks uit, is allebei net zoiets, maar ik zou geen van 2en aanraden je kunt beter iets meer geld uitgeven voor een goede set, die goedkope setjes rijden echt vreselijk, stuiterd enorm, het ziet er wel leuk uit hoor, kan lekker laag, maar het is niet aan te raden, ik zag op marktplaats een hardheid verstelbare koni set staan, das een wereld van verschil en die was ook maar 450 als ik me niet vergis
|
|
||||
|
||||
![]() Nou, ik heb gewoon een TEC Tuning setje onder mn Jetta...
Dat stuiteren valt reuze mee, tuurlijk de auto wordt stug maar het is niet dermate storend dat het prut is ofzo...
|
|||
|
|||
![]() ik had eerst ook een set onder de golf en mn maatje ook, ik rijd nu met intrax en hij met h&r en toen ik die set monteerde vroeg ik me toch echt af waarom ik dat niet veel erder gedaan had, is echt een wereld van verschil, maar tis ook maar net waarvoor je em wilt gebruiken voor de looks is het perfect, maar voor het flinke knallen door de bochten enzo heb ik toch mn twijfels
|
|
|||
|
|||
![]() maar zit er verschil in kwa rijgdrag?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tussen de 2 die je zelf noemt waarschijnlijk niet, dat zijn allemaal varianten op ongeveer het zelfde concept.
Is inderdaad een budgetkwestie. Deze setjes gaan goed laag en zijn best hard, maar voor een perfecte wegligging moet je toch meer richting H&R of KW gaan. Daar tussen in zitten qua prijs en kwaliteit dan weer merken als Weitec ( onderdeel van KW ).
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij niet, setjes verschillen niet veel van elkaar. (al hoor ik over v-maxx wel meer slechte verhalen als over tec-tuning)
Rij zelf met tec-tuning, voorheen altijd gereden met supersport gereden maar vindt niet dat tec-tuning veel minder kwaliteit heeft. Het rijd gewoon goed, natuurlijk heb je betere setjes voor een beter weggedrag. Maar zo'n tec-tuning setje rijd gewoon voor dagelijks goed en je krijgt er ook een goede look mee. Dus het is wel aan te raden. succes
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alles onder de 1500 euro is bagger als je stevig mee wilt sturen. en als je gewoon om laag wilt dan raad ik je gele koni's aan met verlaagde veren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nu ook 40 mm verlaging er op zitten met koni dempers maar is bv 80/60 mm genoeg met 15 inch wil de auto ook niet hoerig laag hebben ofzo
![]() |
|
|||
|
|||
![]() het gaat trouwens om een mkII gti kr uit 87'"
misschgien iemand foto,s met 80/60 verlaging met 15 wielen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb precies het zelfde mkII 87 2.0 16v ![]() zie foto's racing project hierhttp://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48099 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik rij ook met een Ta-technics setje, (komt bij sgk vandaan, is volgens mij hetzelfde als tec tuning)
maar ben er zeer te spreken over, de eerste 3000 km veerde die echt superhard(net alsof je er stalen pinnen tussenhad) en daarna werd ie iets minder hard. en wat al eerder gezegd is, de set is niet irritant stug ofzo, ik rij er dagelijks 120 kilometer mee. En het is niet zo dat je 10 minuten rijdt en dan helemaal gek wordt van het gestuiter. ik zou zeggen gewoon zo'n goedkoop setje ophalen van tec-tuning, prijs/qualiteit vindt ze goed. en je hebt immers 2 of 3 jaar garantie op de set zitten. ![]() ik hoop dat je hier wat mee kunt ![]()
|
|||
|
|||
![]() word denk ik gewoon tec tuning hoor daar toch betere dingen over
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is mijn golf met een setje van FK 80-60
![]() ![]() ![]() Is aardig laag dacht ik toch Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() 80 mm verlaging met dikke bumpers en 15" (ter refferentie)
mijn ex, rechtse golfje (links is 40/40 weitec):
|
||||
|
||||
![]() ik heb zelf v-maxx eronder
deze is stugger aan de achterzijde dan de tec set en jah hoe lager je gaat hoe stugger ze worden this maar net wat je zelf wilt |