![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heey Volksforummers... Eigenlijk ben ik meer een VWForummer, maar ons fantastische forum ligt nu dus plat... ja lekker he?
Daarom dit vriendelijke verzoek om ons deze week even onder te brengen :p Laat ik gelijk maar met een brandende vraag binnen komen... Wie heeft ervaring met "Wanli" banden? Ik kan namelijk een leuk setje kopen voor onder mijn nieuwe velgen! |
|
||||
|
||||
![]() moet ik t weer zeggen wanli is TROEP!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha.....nu weten we waarom je nooit iets zegt of de hand op steekt.....terwijl ja maar 5 huizen verder op woont. :p Dus in het vervolg handje omhoog.... ![]() We bijten niet hoor. En Vlanillie banden, leuk om in 1 middag op te roken op het circuit. Maar niet mee op de openbareweg als je leven je lief is. |
|
||||
|
||||
![]() Aso inderdaad.... Vanille banden lijken me niet leuk nee :p
|
||||
|
||||
![]() wel gave velgen! jij had toch een 1300 jetta eej?
|
||||
|
||||
![]() VWforum plat?? heb ik iets gemist? En dan komen jullie ons maar lastigvallen?? Mooi is dat. Zitten wij met jullie opgescheept!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd, alsof 1 MMgolfnut1 niet voldoende is :p en een Henk natuurlijk.
|
||||
|
||||
![]() wanli is goed genoeg voor forummers. Hier gebruiken we beter materiaal.
|
||||
|
||||
![]() Chris toch.....................................
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo? komt het dan van DE KWIKFIT ???? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whoehaa ik zie jullie wel langsscheuren ja! Maar volgens mij durven jullie je ogen niet van het wegdek te halen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zullen we maar 1600 doen? JA DAT BEN IK! En ik kan nu al niet wachten tot de AC Schnitzers er onder kunnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jeps, als niet VWF-er... ![]() Lunatik... Ik adviseer je, neem mij banden dan maar niet over, wil geen levens op mijn geweten hebben.. vouw mezelf wel om een boom dan. ![]() (ps. vind het prima rijden... zullen we maar zeggen dat ik van wat spanning houdt dan? ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() jeps, eerst een boom vinden, daarna versnipperen en in een shag-ie draaien...
![]() btw, wie rijdt hier meer op Wanli? (of heeft gereden)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ja precies! Hoeveel mensen hebben er echt op gereden... allemaal zo van goedkoop is duurkoop bla bla bla, maar we rijden ook VW met zn allen toch? :P
|
|
||||
|
||||
![]() precies, geen ervaring dus ik zeg niks... daarintegen heb ik goede ervaringen met Ceat. en das kwikfit huismerk :p (dus ik moet zowieso m'n bek houden)
|
||||
|
||||
![]() in een van de duitse bladen (ik weet niet meer welke) is destijds een stuk gepubliceerd over de verschillen tussen de gewone banden, en de vele andere merken die aangeboden worden. waarvan het profiel meestal op die van een merkband lijkt. Hier is mee getest, en de uitslagen waren niet om over naar huis te schrijven. normaal rijgedrag ging nog wel, maar daar koop je geen 45, 40 of 35 serie band voor. zoek maar middels google. wie weet vind je het wel.
|
||||
|
||||
![]() rij dunlop SP9000, nix op aan te merken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heeft er iemand ervaring met Nan Kang banden? Das een goedkope oplossing om 195/45 15 te rijden!
Rijd nu op Semperit 185/55 15 en daar heb ik goede ervaring mee! Maar ja NK is goedkoper en ziet er beter uit. ![]()