![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb mijn jetta verlaagd met een tec tuning schroefset maar nu slijten de voor banden wat aan in de wielkasten maar heb de orginele velgen er nog onder hoe zouden jullie dat oplossen de wielkast randen wat smaller maken of omkloppen.
![]() mvg willem |
|
||||
|
||||
![]() omrollen
|
||||
|
||||
![]() Slijptol erin !!
|
||||
|
||||
![]() Platter bandje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb bij mijn jetta destijds een heel klein randje weggeslepen.
Neem een dun slijpschijfje van 0,8 dik en slijp niet alles in 1 keer maar beetje bij beetje. Zo krijg je niet te veel wartmeontwikkeling in je scherm en voorkom je dat de lak eraf springt.Na het slijpen even de buitenzijde goed afplakken en dan even wat tectyl erop en klaar is kees. suc6 |
|
||||
|
||||
![]() slijt vanzelf op de juiste manier weg, duurt een paar weken. maar dan hoor je op een gegeven moment helemaal niks meer
![]()
|
|||
|
|||
![]() heb je ook al gekeken of je banden niet de stelring van je veerpoot raken.
Dat had ik met m'n standaard wielen... |
|
||||
|
||||
![]() Voor het mooie zou ik hem rollen.
Hoe heb je trouwens die wieldoppen bevestigd?
|
|||
|
|||
![]() owkee jah dan mag ik eerst wel een kijken als ze niet tegen de de veerpoten aan komen. ik heb ze met montage kit op die kleine wieldoppen van polo 6n en in het midden een gat erin gemaakt daarviel die opstaande rand van die 16 inch in. en twee gaten m5 in de velg gemaakt en daar aan vast gezet.
mvg |