![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo, ik ben Glen, 26 jaar en wonend in Zandvliet (antwerpen)
Ik ben al jaren fan van VW liefst onder 92. ik ben dan ook maar nog maar een paar jaar actief met deze wagens Puur gewoon om dat ik er niets van ken. Nu na veel nadenken had ik toen besloten om een vw aan te kopen ![]() van dit ![]() ![]() naar dit ![]() ![]() ![]() Men golf 2 ![]() ![]() ![]() ![]() Nu deze dag rij ik met een origineele Golf 2 en ben aant uit zien naar een vw om project mee te starten ! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, van die polo heb je zeker wat moois gemaakt!!
![]() Je golf 2 is ook erg netjes.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Nice rides. Wat is er aan de hand met het golf 2 dak? |
|
|||
|
|||
![]() @ spiderclass : ik weet het nog niet. had een jetta 2 gekocht en heb er een dikke miskoop aan gedaan ! dus had graag een jetta mk2 of terug een golfke
![]() Kamei : gwn in bordezwart gedaan was van plan om heel de wagen zo te doen maar is er nooit van gekomen |
|
||||
|
||||
![]() welkom!!! mooie auto's !!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Glen, gewoon doorzoeken naar een nette Jetta
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom,maar ik zie dat er op beide auto`s hetzelfde kenteken zit????
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum, mooie wagens!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
in belgie zijn kentekens niet auto maar persoonsgebonden meen ik?? ![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() stond hier op het forum een erg mooie vlaamse jetta te koop voor erg weinig geld
|
|||
|
|||
![]() ja inderdaad.
nr plaat is zelf van de eigenaar. dus word niet mee verkocht met de wagen. ja had er voor gebeld. ma was da tofch niet het geen wat ik zocht |