![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 30 euro... wat een grap
|
|||
|
|||
![]() das zoals op kapaza of op rommelmarkten.
daar bieden ze ook veel busjes aan voor 20€ of zo, en die je dan nieuw in de winkel koopt voor 10 of 15€. nou ja,wie niet waagt,niet wint hi... |
|
||||
|
||||
![]() Lijken gewoon van die achteruit-trek-dingen
Ooit eens in zo'n hebbedingetjes winkel gezien voor een euro of 4 als ik me niet vergis. Ook in de combi's Grijs-wit, rood-wit en geel-wit. Of het dezelfde zijn weet ik natuurlijk niet, maar lijken doen ze er erg op! |
|
||||
|
||||
![]() Shrek, het is ook niet de bedoeling dat je reclame maakt voor de speelgoed autotjes die je te koop hebt staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Nagel Ja ja Het zijn super mooie busjes, gaat wel om net wat meer dan rommelmarkt kwaliteit,zijn van metaal en ze leveren het geld op Ebay makkelijk op ! hier zijn veel liefhebbers dus wie weet! Grtz ps als iemand ze ergens voor 4€ kan inkopen klein advies koop er heel veel!!! Last edited by SHReK : 23-12-2008 at 22:48. |
|
||||
|
||||
![]() geen eigen handel in het MP forum. daarvoor mag je een advertentie aanmaken volgens de advertentie regels.