![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet geschoten is altijd mis;
Ik zoek voor een bruin Passat 32b interieur: 2maal raamslingers bruin 1maal slinger voor origineel schuifdak, bruin of zwart. 1maal armsteun binnenzijde deur rechtsachter bruin Speakerroosters voorzijde , bruin of zwart 1 voorstoel, bekleding mag kapot zijn als de wangen nog maar intact zijn Ovale Speakerhouders achterste veerpoten (mag ook zwart) Achterruit rubber Variant Kentekenplaatverlichtinglijstje Variant Mistlicht linksvoor |
|
||||
|
||||
![]() ik heb voor je denk ik wel wat lichtbruininterieurspul! moet ik deze week even kijken!
achterraamrubber heb ik... in een rotte klep, met een raam erin... interesse?? of klep kopen, of zelf zorgen voor verwijdering zonder schade ![]()
|
|||
|
|||
![]() Weet niet waar je woont maar in Grootegast [groningen]staat er een 32b op de sloop.
De auto staat op marktplaats bij vw onderdelen ,effe bellen misschien is verzending mogenlijk |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super, ik hoor het graag van je. Koop ik die klep wel meteen helemaal denk ik. Ik zag trouwens net dat ik nog wat deeltjes nodig heb: - afdekdopje ruitenwisserarmbout voorzijde - plastic klikdopjes voor plaat binnenzijde achterklep - linkerspiegel met chromen biesje of linker EN rechterspiegel zonder biesje. |
|
||||
|
||||
![]() Up en meteen een toevoeging, deurrubber RV gezocht en doorvoerthules voorportieren.
Last edited by Arne : 25-12-2008 at 20:29. |
|
||||
|
||||
![]() spiegels heb ik eventueel nog wel voor je liggen. moet ik morgen even kijken.
|
|
||||
|
||||
![]() OK ik hoor t wel!
|
|
||||
|
||||
![]() Heb ik ook nog allemaal liggen Arne; deurrubbers, linkse én rechtse spiegel (helemaal zwart), en een oude voorstoel heb ik ook nog liggen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ok, dat zien we volgende week vrijdag dan wel even
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels voorzien van een aantal delen, dankzij Gijs en ebay.de
![]() Nog steeds op zoek naar: -Kabeldoorvoerrubbers voorportieren -Deurslingers bruin, oud type -Speakerroosters bruin -Pookknop 5versnellingen, bruin -Achterruitrubber -Deurgreep binnen, rechtsachter, bruin -afdekdopjes ruitenwisserarmmoeren voorzijde -plastic klikdopjes voor plaat binnenzijde achterklep, beige -chromen sierstrip deurpaneel linksachter. |