![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo ik ben nieuw op forum
![]() Even voorstellen na jaren met volkswagen te rijden oa met golf 3,caddy,bora,en nu new model jetta ![]() heb ik jetta mk 1 van bj 83 diesel gekocht foto volgt later |
|
|||
|
|||
![]() Hallo ik ben nieuw op forum
![]() Even voorstellen na jaren met volkswagen te rijden oa met golf 3,caddy,bora,en nu new model jetta ![]() heb ik jetta mk 1 van bj 83 diesel gekocht foto volgt later[/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() welkom
|
||||
|
||||
![]() welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum, ben benieuwd naar de foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom ben benieuwd naar de fotos
|
||||
|
||||
![]() Hey welkom. Hopen allemaal vlug wat foto's te zien!
Grtz!
|
|||
|
|||
![]() beste ,ik heb foto geplaats bij de jetta's
![]() het is jetta c uitvoering heb ook al velgjes gekocht voor er onder te plaatsen R10 ronal turbo 195/45/15 |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Jetta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Leuke auto, heb je er nog plannen mee ?
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al en setje velgen liggen ,NIEUWE VELGEN ronal turbo met banden
ik ga er ook en schroefsetje onder plaatsen ,weet alleen nog niet wat merk. Heb ook wat van wolfburg gekocht voor binnen,deurpinnen,pook,enz Ben op zoek naar witte pinkers jetta, ik heb goed adres doorgekregen op forum Ben ook op zoek naar golf gti stuur DAN ZAL HIJ BIJNA AF ZIJN |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey hey doet me goed om mijne vorige auto op internet tezien!! maak er iets mooi van!!! heb overlaatst mijn verlaging en spucknapf verkocht... de auto is maar 1jaar in mijn bezit geweest had hem gekregen van mijn schoonvader (en die heeft hem nu aan jou verkoch) ben echt wel eens benieuw om heb in het egt tezien!!!! |
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta, plannen klinken ook goed, succes met de hobby
|
|||
|
|||
![]() hey kotai
de jetta loopt prima,ik wel nieuwe batterij geplaats trekhaakje is ook in orde ,gemaakt en aangesloten ik ook u nieuwe aanwinst gezien bora, heb zelf ook bora gehad het is mooi en jetta 1 en jetta 5 te rijden ik heb scroefsetje van nieuw RACELAND met tuv attest voor zéér zacht prijsje ik ook nieuwe witte pinkers besteld maar MTS 3 weken levertemijn ronal turbo velgen nieuwe velgen ronald turbo 195/45/15 zodra het weer beter is ga ik er aan beginnen ![]() foto volgen later |
|
||||
|
||||
![]() fijn om tehore!! toen ik verlaging had geplaatst moest de trekhaak eronderuit ivm de keuring... midden bol moet 35cm speel hebben met de grond... zo iets hebben ze mij gezegd gehad dusja.. ma veel geluk dermee! heb zelf ook nog met eene bora gereden ma niet het nieuw model maar het vorige van 2002.. ongelukske mee gehad en ben nu aant rijde met audi a4.. ma voor rest ge laat maar foto's zien als hem af is!! grtz kennie
|
|
|||
|
|||
![]() Schroefkitje zit eronder ,gaat lekker laag
![]() Maar heb mooi geregeld zodacht hij de wielkasten niet raakt ![]() Velgjes liggen er onder ![]() Nu ben ik nog aant wachten op witte pinkers al meer 4 weken ![]() Begint iets mooier te worden ![]() foto volgen volgende week |