![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben op zoek naar een in goede staat zijnde g60 of een vr6.
liefst met een gereviceerde lader/ketting (of vervangen natuurlijk) en een onderhouds geschiedenis. Kleur maakt me niet zo heel veel uit zolang die niet rose met paars is ![]() woon in omgeving den haag maar een stukje rijden is niet erg als ik zekerheid heb dat t wat is ![]() heb eventueel in perfecte g60 uit 89 staan hier met blikschade (motorkap,rechter zijscherm,koplamp,plaatje onder gril) oftewel Rechts voor kan dus geruild worden met bijbetaling, zo niet dan mag de verzekering m hebben voor de restwaarde ![]() hoop dat jullie wat te bieden hebben |
|
||||
|
||||
![]() heb je al op het corradoforum rondgekeken ?
|
|
||||
|
||||
![]() In wat voor prijsklasse zoek je ongeveer is ook wel handig om te weten?
|
|||
|
|||
![]() ja heb wel beetje rond gekeken maar zie hier of te slecht voor een " te lage prijs " of voor zo'n hoge prijs en waarvan ik dan denk..is dit t...
kheb ax 3000,- dat krijg k terug van de verzekering, moet toch wel een leuke corr voor te kop zijn toch? en zeker een g60.. uitgebouwd of standaard vin t allebei mooi maja ik betaal natuurlijk wat de auto waard is.. leg geen 3000 neer voor een corrado waar nog veel aan moet gebeuren ![]() hoop dat jullie mischien wat gespot hebben..had 1tje gezien in overijsel maar is helaas verkocht ![]() |