![]() |
|
||||
|
||||
![]() wegens top drukte in de zaak ben ik maar begonnen met het ontlakken van mijn velgjes !
ja ze zijn goed aan het vervellen !heb ze nu allemaal kaal van de week gaan de bandjes eraf en kan het schuren beginnen!! kan nu al niet wachten tot ze klaar zijn !! ![]()
|
|||
|
|||
![]() volgens mij hoef je daar alleen nog maar met de polijstborstel over heen voor het gewenste resultaat... dat oppervlak is al glad genoeg :P
|
|
||||
|
||||
![]() nou dat valt tegen hoor !!
heb het een dtukje geprobeert zonder en een stukje met schuren nou met schuren wordt duidelijk een stuk beter !!
|
||||
|
||||
![]() goed bezig jasper !
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker goed bezig en koop maar vast een extra zonnebril want die gesmede velgen glimmem als de tering
|
||||
|
||||
![]() heb net een las bril gekocht !
![]() ![]() maar dat duurt nog ff hou jullie op de hoogte
|
||||
|
||||
![]() Ziet er dik uit op die laatste foto...!
|
|
||||
|
||||
![]() wat heb je erop gesmeerd dan? remvloeistof ofzo?? tering man!! dat spul laat gewoon los ja!!
|
||||
|
||||
![]() Dat noemen ze nou afbijt
![]() Werkt als een tierelier (die van de gamma althans) Jasper, kijkt je wel uit voor je banden voor je het weet vervellen die ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() en staal rijd niet lekker :p
|
||||
|
||||
![]() hahaha nee ik heb op de lagere school altijd goed binnen de lijntjes leren kleuren dus das allemaal goed gegaan !
de afbijt is van de karwei ! werkt super ! 3 x insmeren en het is net of dat hij gaat vervellen !je duwt de grote oppervlakten er zo af met je duim . had meerdere malen gehoord dat het ontzettend harde lak moest wezen nou dat viel dus reuze mee kan ik je vertellen !
|
||||
|
||||
![]() Dit zijn imi's toch?? (niet dat dat wat uit maakt, wel in de knip natuurlijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja klopt ja !
dat kan inderdaard zijn dat die lak wel harder is ja
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het scheelt dat er onder deze lak geen grondverf zit. Hierdoor hecht de lak niet heel goed.
|
||||
|
||||
![]() nog ff een zeik vraagje...wat koste dit setje velgen met bandjes?
|
|
||||
|
||||
![]() ehh €995 geloof ik !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
18 inch? |
|
||||
|
||||
![]() ja 8j 18"
|
||||
|
||||
![]() zo moet het worden voor volgend jaar !
volgende week gaan de banden eraf, dus kan ik lekker gaan schuren . hou jullie op de hoogte
|
||||
|
||||
![]() Staat erg goed onder een Boes!! Zag het op Budel IRL
![]() ![]()