![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() zier er erg netjes uit zo op foto
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die auto komt uit mijn woonplaats. Heb de auto nog nooit gezien. Misschien zit ik toch te veel op het forum.
![]() De achtergrond komt me eigenlijk wel bekend voor.
|
|||
|
|||
![]() op de eind demper na een nette auto
top kleur .. .Z.G.S GOLF 2 GTI G60 210pk goede G-lader druk 1.2 bar supersprint spagetti uitlaatsysteem van voor tot achter interax schroefset rondom 15 inch bbs rm velgen met nieuwe winterbanden gechipt en andere pully dikke stabilisatorstang voor centrale deurvergrendeling met alarm origineel open dak interieur in nieuwstaat kruiskoplampen sportgrill maar toch paar puntjes van aandacht ![]() Last edited by Alberto : 16-01-2009 at 23:41. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dacht ik nou ook. Want ik heb deze auto ook nog nooit gezien, hier in Haaksbergen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() jammer dat het kenteken niet zichtbaar is. even rdw.nl weet je meteen hoelang je um niet gezien hebt in haaksbergen
![]()
|
|||
|
|||
![]() die ziet er zekers mooi uit
en inderdaad nog een paar puntjes heb je een dikke g60 |
|
||||
|
||||
![]() Mooi rood is niet lelijk !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad erg mooie G60 en paste mooi in mn rode collectie als ik het geld zo had liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In het kosten en historie kopje onder de advertentie staat eigenaar sinds 1-4-2006 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je dat al als winterwielen gaat gebruiken ben ik wel benieuwd waar mee die in de zomer heeft gereden.. ![]()