![]() |
|
|||
|
|||
![]() een gehele Jetta in onderdelen te koop.
1.3 motor Dis riem kapot. Motorkap ( groen ) 10,- Zijscherm Links ( wit ) 10,- Zijscherm Rechts ( wit ) 10,- Deuren Helemaal compleet ( groen )per stuk 20,- Achterklep ( groen ) 15,- Koplampen jetta 20,- grill jetta 10,- Slotplaat jetta 10,- G60 voorbumper ( wit ) 20,- G60 achterbumper ( wit ) met trekhaak 10,- Interieur 20,- achterraam 15,- voorraam ( zit een klein sterretje in ) 20,- Deurrubbers per stuk 10,- dakrubbers per stuk 10,- dakrekje 20,- Dakdragers 20,- grijze tapijt voor + achter 10,- dash hard plastic 10,- ? km teller ( 134,xxx ) 10,- zijskirts 25,- middendemper 1.3 10,- einddemper 1.3 15,- luchtfilterhuis met filter 10,- kvs reservoir 5,- G60 knipperlichten oranje 5,- Cv Pomp 40,- Cv geheel 75,- mocht er iets niet bij zijn en je hebt het nodig hoor ik het wel. Alle spullen zijn af te halen in Soest bij amersfoort of te verzenden dan zijn de kosten voor de koper. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spullen in het rood zijn verkocht
Vw Golf TDI 1985 ![]() Last edited by MONDY : 24-01-2009 at 23:06. |
|
||||
|
||||
![]() welk soort interieur is het?
|
|
|||
|
|||
![]() simpel grijs interieur.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is het misschien deze? |
|
|||
|
|||
![]() helaas niet.
het is er een met van die motiefjes erop. je mag wel de gehele int overnemen voor 20 euro incl. deurpanelen. als je wilt
|
|||
|
|||
![]() Heb je nog foto's van de verbreders en zijskirts ik heb er namelijk interesse in het gaat om de dunne lijsten..? en is alles compleet met het bevestiging van de zijskirts?
Mvg Cuma |
|
|||
|
|||
![]() fotos staan op de eerste post
|
||||
|
||||
![]() Heb je een foto van het interieur?
Is tog de oude auto van jack?
|
|||
|
|||
![]() Ja s de oude van jack. Zal wel een foto maken van d week.
|
||||
|
||||
![]() wat voor bak zit hier achter?
|
|
|||
|
|||
![]() bak code? zou ut nie weten, waar kan ik dat zien eventueel ?
|
||||
|
||||
![]() boven op vliegwielhuis. vaak verstopt onder het vuil...
|
|
|||
|
|||
![]() zal vandaag kijken na het werk.
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik neem aan dat het logo in de grille nu groen is? is toch zo weer te spuiten? wil hem volgende week wel komen halen, kom zelf uit soesterberg, lekker dichtbij! M.v.g. Jan-Jelle |
|
|||
|
|||
![]() grill is gereserveerd maar heb nog wel ergens een zilverkleurige logo denk ik.
|
|||
|
|||
![]() Die imperiaal, verkoop je die ook ? Grtz
|
|
|||
|
|||
![]() jammer van de grill, wil dan wel het logo hebben als je die kan vinden, en de logo's van de achterkant; ''jetta'' en het vw logo. PM je prijs maar.
Jan-Jelle |
|
|||
|
|||
![]() letters Jetta is verkocht logo achterop vw is er nog en logo voor moet ik nog kijken
voor beiden vraag ik 8 euro
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de imperial cq dakrek staat ook te koop voor 20 euro
|
|||
|
|||
![]() Quote:
8,- is oké. waar in soest woon je ergens? ik kom op de fiets uit amersfoort, dus voor die 2 logo's moet et ook niet te ver weg zijn... ![]() |