![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Iemand hier aanwezig met een Sony Vaio? Ik heb namelijk het volgende probleem: Ik wil mijn laptop opnieuw installeren mbv de Recovery Tool. Echter, als ik dit tooltje opstart krijg ik de melding dat PX.DLL niet gevonden kan worden... Nu de vraag aan jullie: Wat doe ik hier aan? Iemand hier die het uit zijn Vaio kan kopieren en mailen? Zoeken op het net haalt niet veel uit helaas. Vind alleen maar een PX.DLL voor Winamp en dat is de verkeerde... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hier al gekeken? en anders kijk ff op je'n HD of die misschien in c:\program files\sony\Vaio recovery staat...
Baruch ata Adonai, Eloheinu Melech haOlam Last edited by eentje : 17-01-2009 at 21:59. |
|
||||
|
||||
![]() Net even in het mapje gekeken, maar niks gevonden
![]() De site van Sony ook al afgespeurd zonder resultaat... Heb jij toevallig een vaio? Als het goed is staat dan in system of system32 het bestandje px.dll Zou super zijn als je m kunt kopieren voor mij... |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Eentje!
Hij werkt. Nu opnieuw installeren met die zooi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() als je slim bent installeer je je computer weer helemaal, met alle programma's enz erop en maak je een image met bijvoorbeeld Acronis.
Mocht hij dan nog een keertje crashen zet je het image terug en kun je direct weer verder met werken.
|
||||
|
||||
![]() aaieto
![]() |