![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice! Ik heb dus nog 200000km te gaan! Verder een mooie auto voor Polen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() heeft al aardig wat kilometers achter de rug
![]()
|
|||
|
|||
![]() het interieur is zo te zien wel behoorlijk uitgeleefd.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn mercedeswaardige kilometers
|
|
||||
|
||||
![]() Nog 73.000km en dan ben ik ook zo ver
![]() Maar voor dat geld durf ik het wel aan geloof ik, je kunt er nooit niet gek veel op verliezen ![]()
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 21-01-2009 at 19:01. |
|
||||
|
||||
![]() Desnoods verkoop je hem in onderdelen, dat geld krijg je voor die auto altijd terug!
|
|
||||
|
||||
![]() Krijg nou de hik... (*hik*)
Bij het posten van de startpost stond de prijs nog op €1350,- en inmiddels op €3450,- en de kilometerstand is ook 2 ton gedaald. Apart ja...
|
||||
|
||||
![]() Ik begreep het hele verhaal ook al niet.. Vond het geen bijzonder koopje, of uitzonderlijk veel km's.
Eerst was het dus 460.000km en maar 1350eurootjes?
|
||||
|
||||
![]() Deze heeft nog wat meer gelopen, tonnetje, maar ziet er toch een heel stuk beter uit!
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...fta_ind=13&fs=1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Exact. Men heeft de advertentie dus gewijzigd naar hoe ze nu is tussen classicline's post en mijn daaropvolgende post. Ik zou er echter geen passende reden voor kunnen bedenken. Op de foto's afgaand gaat het wel om dezelfde auto. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is idd dezelfde advertentie en auto!
Of hij heeft 2x een schrijffout gemaak of hij heeft vandaag zn teller een kleine 2 ton terug laten draaien.. en gelijk de prijs maar een beetje opgeschroeft.. |