![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ben arjan varwijk
ik heb sinds 2 maand een vw golf mk1 karmann ik woon in assen en ben mijn hele leven al gek van vw zo nu even fotos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by arjan v : 22-10-2009 at 12:56. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom! En een zeer mooie auto heb je daar!
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Je cabrio ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, leuke cabby.....
Interieurtje ziet er netjes uit zo in het leer, nog verdere plannen ermee? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Altijd mooi, zo'n cabrio
![]() |
|
||||
|
||||
![]() familie van je Ronnie?
|
|||
|
|||
![]() nee ben geen familie van hem
heldere koplampen met kruis xenon verlichting verlaagingzetje andere velgen+banden stablitatiestang aan de onderkant heldere achterlichten motorruim netjes maken andere schijfremmen+remklauwen voor remschijf achter nog dingen laten spuiten/coaten mis nog ander blokje wat sneller +- 250 pk |
|
||||
|
||||
![]() Hele gave auto hur
![]() En die 250Pk motor-idee zou wel vet zijn ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele nette dakloze
![]() gr. Martin
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En welkom hier!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() net nieuwe radiateur opgehaald (A) maar ff aan het werk morgen
had nog een vraag welke koelvloeistof is nou het beste mvg arjan v |
|
||||
|
||||
![]() Jep heel mooie auto hoor..
|
|||
|
|||
![]() zo inmidels een paar manden later, egt heerlijk een cabrio in de zomer.
in de laaste paar maanden vooral genoten van de cabrio er zijn wel weer een paar dingen aan veranderd * heldere kruislampen * golf 1 gril met chroom randje+vw logo * heldere achterlichten * nieuwe einddemper+middendemper *audio is er uit nu nog aleen boxen voor in de deur * 2 paar andere velgen ben ik op het momend nog mee bezig maar hier een paar fotos de bbs worden: rand gepolijst en het hard heel donker paars tegen het zwart aan 2e zetje word mijn winterzet voor 13/8,5j en achter 13/9j ![]() ![]() ![]() betere fotos volgen |