![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop
volledig origineele staat met enkele gebreken aan heb alle papieren + nog wa extra's er bij interieur is als nieuw juist de bestuurder zetel heeft de oude dame beetje bijgenaaid en een mooi overtrekje gemaakt heeft da zeer goed kunne namaken moet ik zeggen de wagen is dus een derby S motor is en 1100cc wagen is in 16/06/1978 voor het eerst ingeschreven de staat van de wagen is uitzonder goed tegen over veel dat ik al heb gezien hier is nergens laswerk aan heeft wel hier en daar en wat vliegroest maar ik kan u garanderen dat er niet veel aan is kleur is wit dit moet is opgepoetst worden is wat dof wagen heeft nergens chroom wat hem uniek maakt tegen andere modellen voorbumper zal moete herspoten worden (te dicht geweest met hogedruk reiniger) achterkant heeft lichte schade maar is ver 95% HERSTELT met een occatiebumper achterkant zou dus herspoten moeten worden met een nieuwe koffer de ongelofelijke km zijn +55.100 deze zijn de origineel km 100% ZEKERS wagen is paar jaar geleden gekeurd zonder 1 min punt pinkers werken voorlopig niet wss relais ofzo stuk dus heeft 2 gebreken schade achterin en pinker die nagekeken moeten worden kas is beenhard en het is een speciaal model ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() prijs: 1000€
|
||||
|
||||
![]() up