![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop mijn golf 4 cabrio
bouwjaar 99 1.6 101 pk zeer rap en zuinig blok 150000km met boekjes apk tot 10-2009 voorzien van electrische ramen electrische spiegels en verwarmd in hoogte verstelbaar stuur dubbele airbag creme lederen interieur in zeer goede staat electrisch dak sonneland stoffen dak izgs Airco bleutooth carkit van nokia alarm met certificaat klapsleutel 17 inch mim amalfil met nieuwe uniroyal rainsport2 205-40-17 twv 550 euro donkere koplampen met xenon 8000k highline bstyle kappen kap hoes er bij windscherm er bij b style kappen zijn vervangen voor de glade van een highline audio install zonder radio wel met versterkers speakers en sub supersport schroefset origineel evt bij geleverd bumper achter word nog vervangen is onder weg gewoon een zeer nette niet uitgeleefde auto deze week een nieuwe homokeneet er onder gekomen die was kapot auto heeft maar 1 parkeer deukje die nog verwijderd word vraag prijs voor dit moois is €8150,- auto gaat weg om dat ik een automaat wil ivm met mijn schouder tegen meer prijs evt een dakdrager set van vw voor de cabrio uiterst zeldzaam met een bij passende dakkoffer tegen 350 euro meer prijs gaat niet los weg voor info 0646047890 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() auto zijn recent de volgende dingen aan vervangen v-maxx schroefset er onderuit vervangen voor supersport remblokken achter vervangen linker homokeneet inruil golf4 bora automaat mogelijk tel 0646047890 Last edited by frankvr6 : 29-05-2009 at 06:32. |
|
|||
|
|||
![]() nog maals in de kijkert met het mooie weer in het zicht 7500 eurotje
incl radio,versterker,speakers,sub,dakdragerset (uniek in ned)windscherm,kaphoes recent vervangen/gerepareerd nieuwdak,linker kant op nieuw gespoten ivm inbraakschade,4x nieuwe schijven en blokken , 4x nieuwe uniroyal rainsport 205-40-17 velgen laten richten ,stoellaten repareren bij cabrio hoods vianen , auto kan er weer een poos zorgeloos mee door Last edited by frankvr6 : 26-04-2009 at 08:15. |
|
|||
|
|||
![]() zonder alle extra's deze week 7000 na volgende week blijf ik hem rijden tot ie uit me kaar valt
|
|
|||
|
|||
![]() slotje verkocht
|