![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn nieuwe golf VI is binnen bij de dealer.
Een witte comfortline 1.4 tsi 122 pk, nog met standaard wielen. Ben nog op zoek naar een paar mooie 18" ( zwarte ) wielen, ideeen altijd welkom. Binnenkort staat ie op de oprit, kan niet wachten. [IMG] ![]() [/IMG][IMG] ![]() [/IMG] ![]() groeten.... Last edited by Pink 18 : 22-02-2009 at 00:41. |
|
|||
|
|||
![]() Hey grote broer, qwa motor dan.
![]() Mooie VI-er heb je daar, ik zou er geen zwarte velgen onder zetten hoor. ![]() Gr en veel rij plezier, Patrick. |
|
||||
|
||||
![]() Dank je voor de reaktie,
ja ben wel wat van plan. wil hem misschien iets verlagen, dan alleen met andere veren. Heb je nog tips. ? gr Ewoud |
|
|||
|
|||
![]() ik kan ook niet wachten makker. kmoet nog wachten tot juli-augustus op menne 6
ook ne witte 1.4 .. ik ga wel proberen hem plat op de aardkloot te leggen ze.. 18 of 19" eronder..achteraan een paar duim breder...go german go ;-) greetz dave |
|
||||
|
||||
![]() Vette bak man, gefeliciteerd. Mooi neusje die VI's.
|
|||
|
|||
![]() mooie golf, opvallend kleur.
misschien vind je hier wat inspiratie qua velgen en verlaging. http://www.abt-sportsline.de/tuning...-VI-5K0_1279_4/ |
|
||||
|
||||
![]() De nieuwe golf ziet er inderdaad weer knapper uit.
Heb hem vandaag besteld (TDI 1.6 bluemotion) en t'zal voor september zijn dat ik hem mag ophalen. |
|
||||
|
||||
![]() staat super op een VI;wit
![]() er rijd bij ons in het dorp een op zwarte 19" dotz wielen zou niet weten hoe ze heten maar hebben een breed gepolijst velgbed en 5 dubbele spaken,staat geweldig ![]()